fbpx

Yucciji,…so in! Hipsterji, čas je, da se obrijete!

Hipsterji, čas je, da se poslovite od brade.

Z vznikom yuccijev, to je mladih urbanih kreativcev, se je še poglobila ''kriza'' hipsterjev, saj generacija Y zdaj bolj teži k sofisticiranemu videzu. Košate brade so passé, kar je hud udarec za hipstersko kulturo, saj je bila prav ta eden njenih zaščitnih znakov. Post-adolescenčni uporniški duh, ki se zrcali v poraščenosti obraza, torej bije plat zvona. Brada, nekoč simbol možatosti, je zdaj iz mode in za tem tiči razumen razlog.

Košate brade so preživete. To je na lastnem primeru razjasnil Joel Alexander, model in modni bloger, ki je po dveh letih dlakastega izobilja na obrazu ugotovil, da mu brada ne pomaga pri njegovi karieri. Prej ga omejuje. Njegov agent mu je dejal, da ga modne hiše ne najemajo prav zaradi brade. Tega več ne iščejo, mu je pribil. V vmesnem času si je 在 Instagram 上, kjer je profil ustvaril dve leti nazaj, torej na vrhuncu ”bradomanije”, zavoljo številnih modnih kampanj (za True Religion, Silver Jeans, Alternative Apparel,…) nabral številne sledilce.

Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.
Joel Alexander je na lastni koži občutil bes Instagram sledilcev, a čistejši videz bo dobro del njegovi manekenski karieri.

A število je, potem ko se je brade znebil, drastično upadlo. Kot golobrad na fotografiji je imel čez noč osem tisoč sledilcev manj. Zdaj jih odvaja od svojega videza z otroškimi koraki. Danes poraščenega modela sicer ni več lahko najti.

阅读更多: 这是2015年最流行的6款男士胡须

Biti hipster (je) pomeni(lo), da se požvižgaš na korporativno kulturo. Sedaj pa vidimo, da novi ”milenijci”, t.i. yucciji, delajo v netradicionalnih okoljih, kjer na delovnem mestu nosijo kar jim srce poželi in se na ta način svobodno izražajo.

Yuccie - Young Urban Creative
Košate brade so out!
Košate brade so out!

Svoje je k trendu brez brad pristavila tudi sodobna tehnologija. Sveže, minimalistično in čisto. Brada tu zato nima mesta. Jeff Laub, soustanovitelj znamke za nego telesa Blinde Barber, pravi, da 关心, predvsem kože, doživlja neke vrste 再生, sploh zdaj, ko smo se znebili termina metroseksualci. Moški namreč postajajo bolj samozavestni kar se tiče skrbi za podobo, ker to zdaj več ne pomeni toliko tveganja za izgubo podobe moškosti in možatosti.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。