fbpx

渴望朋友、渴望陪伴——又到了举杯的时候了

4月份,可口可乐暂停了所有计划的营销活动,并将资源重新分配给社区并支持受影响最严重的零售合作伙伴。迄今为止,该公司与灌装和配送领域的合作伙伴一起,已在全球范围内向人道主义组织捐赠了超过 1 亿美元,这些组织在应对新冠肺炎 (covid-19) 危机中发挥了重要作用。

V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100.000 ameriških dolarjev podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.

Sedaj se Coca-Cola vrača z novo kampanjo Odprti kot nikoli doslej. Kampanja, ki jo je zasnovala agencija 72andSunny iz Amsterdama, označuje
čas kulturnih in družbenih sprememb. Začne se z manifestom, ki ga je posebej za Coca-Colo napisal nagrajeni umetnik George The Poet. Umetnikove besede nas spodbujajo, da smo »odprti za spremembe«, smo hvaležni za stvari z nove perspektive in najdemo priložnosti v tej »novi normalnosti«.

Druga faza pomoči: gostinstvo in partnerji v sektorju HoReCa

Podpora partnerjev v sektorju HoReCa poteka z dodelitvijo sredstev in nudenjem strokovnega znanja, kar gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov prek inovativne digitalne platforme Ad Creator. Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Oglasi se na individualiziran način delijo na spletnih kanalih in gostincem pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali preprosto pri privabljanju gostov v njihove hotele, restavracije ali bare. Ta vrsta podpore je na voljo 330 gostinskim obratom v Sloveniji.

Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok. S tem se gostincem zmanjšujejo stroški, zaradi prilagajanja ukrepom za boj proti covidu-19.

Senčnik z integriranim razkužilom za dezinfekcijo rok.
Senčnik z integriranim razkužilom za dezinfekcijo rok.

Po dolgem obdobju, v katerem smo ostali brez številnih stvari, ki smo jih imeli za samoumevne, se vračamo k starim navadam. Življenje v času zaustavitve javnega življenja nas je naučilo, da smo previdnejši, a tudi bolj odprti kot kdajkoli prej. Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo. V tem duhu se začenja tudi promocijska aktivnost ‘To Coca-Colo podarimo mi’, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu. Informacije o prevzemu kuponov za brezplačno Coca-Colo in seznamu gostinskih lokalov so na voljo 这里.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。