Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo

Coca-Cola je v aprilu začasno zaustavila vse načrtovane marketinške aktivnosti in preusmerila sredstva v pomoč skupnostim in podporo svojih najbolj prizadetih partnerjev v maloprodaji. Družba je skupaj s svojimi partnerji na področju polnjenja in distribucije, doslej na globalni ravni donirala več kot 100 milijonov ameriških dolarjev humanitarnim organizacijam, ki so imele veliko vlogo v boju s krizo zaradi covida-19.

V Sloveniji je Fundacija Coca-Cola z donacijo v višini 100.000 ameriških dolarjev podprla humanitarna prizadevanja Rdečega križa Slovenije za omejevanje širjenja epidemije covida-19 in za podporo najbolj ranljivim skupinam.

Sedaj se Coca-Cola vrača z novo kampanjo Odprti kot nikoli doslej. Kampanja, ki jo je zasnovala agencija 72andSunny iz Amsterdama, označuje
čas kulturnih in družbenih sprememb. Začne se z manifestom, ki ga je posebej za Coca-Colo napisal nagrajeni umetnik George The Poet. Umetnikove besede nas spodbujajo, da smo »odprti za spremembe«, smo hvaležni za stvari z nove perspektive in najdemo priložnosti v tej »novi normalnosti«.

Druga faza pomoči: gostinstvo in partnerji v sektorju HoReCa

Podpora partnerjev v sektorju HoReCa poteka z dodelitvijo sredstev in nudenjem strokovnega znanja, kar gostincem omogoča ustvarjanje lastnih oglasov prek inovativne digitalne platforme Ad Creator. Ko gostinci ustvarijo oglase, jih Coca-Cola sponzorira in promovira na spletnih kanalih. Oglasi se na individualiziran način delijo na spletnih kanalih in gostincem pomagajo pri promociji njihove ponudbe ali preprosto pri privabljanju gostov v njihove hotele, restavracije ali bare. Ta vrsta podpore je na voljo 330 gostinskim obratom v Sloveniji.

Za nekatere partnerske gostinske lokale so v izdelavi tudi posebni senčniki z integriranimi razkužili za dezinfekcijo rok. S tem se gostincem zmanjšujejo stroški, zaradi prilagajanja ukrepom za boj proti covidu-19.

Senčnik z integriranim razkužilom za dezinfekcijo rok.
Senčnik z integriranim razkužilom za dezinfekcijo rok.

Po dolgem obdobju, v katerem smo ostali brez številnih stvari, ki smo jih imeli za samoumevne, se vračamo k starim navadam. Življenje v času zaustavitve javnega življenja nas je naučilo, da smo previdnejši, a tudi bolj odprti kot kdajkoli prej. Željni prijateljev in žejni druženja – nastopil je čas, da zopet nazdravimo. V tem duhu se začenja tudi promocijska aktivnost ‘To Coca-Colo podarimo mi’, s katero lahko potrošniki osvojijo brezplačno pijačo Coca-Cola ali Coca-Cola Zero v svojem najljubšem lokalu. Informacije o prevzemu kuponov za brezplačno Coca-Colo in seznamu gostinskih lokalov so na voljo TUKAJ.

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Parfum NASA Eau de Space: tako diši vesolje!