fbpx

《活死人》 - Facebook 也宣布你也加入了吗?

Facebook misli, da smo vsi mrtvi.

Facebook 认为你已经死了!如果您最近几天一直在使用 Facebook,您很可能在页面顶部看到了哀悼横幅,Facebook 通过该横幅请求亲人和朋友记住您并庆祝您的生活。许多Facebook用户报告Facebook已宣布他们死亡!也是你吗?为什么Facebook如今充满了“活死人”,包括马克·扎克伯格?

”RIP” Mark Zuckerberg … in vsi ostali! Facebook se je te dni spremenil v eno veliko žalno knjigo. Misli namreč, da ste mrtvi! Ne le vi, vsi uporabniki Facebooka! In zdaj želi, da se vas prijatelji spominjajo. Če ste te dni uporabljali to družbeno omrežje, je velika verjetnost, da ste ob vpisu naleteli na neljubo presenečenje.

Facebook je za mrtvega razglasil tudi Marka Zuckerberga.
Facebook je za mrtvega razglasil tudi Marka Zuckerberga.

Facebook vas je po vsej verjetnosti razglasil za mrtve in ob tej ”priložnosti” na vrhu vašega profila objavil žalno pasico, v kateri naproša vaše prijatelje/znance, naj slavijo vaše življenje (”We hope people who love [name] will find comfort in the things others share to remember and celebrate [his/her”] life”). Smrti ni mogel ubežati niti Mark Zuckerberg! Seveda so vsi ti uporabniki v resnici živi in zdravi, vse skupaj je namreč zakuhala računalniška napaka, ki jo Facebookovi inženirji že poskušajo odpraviti.

阅读更多: Facebook Gameroom – 一个仿照 Steam 的游戏平台

Je tudi tebe med obiskom Facebooka pričakalo takšno neljubo presenečenje?
Je tudi tebe med obiskom Facebooka pričakalo takšno neljubo presenečenje?

Če ste se spraševali, kaj se zgodi z našim profilom, ko umremo, ste zdaj dobili odgovor. Facebookov profil po smrti uporabnika sam od sebe ne umre, ampak živi svoje življenje. Če bi Valentin Vodnik živel v 21. stoletju, bi se mu tako namesto ”Ne hčere ne sina po meni ne bo, dovolj je spomina: me pesmi pojó” zapisalo ”Ne hčere ne sina po meni ne bo, dovolj je spomina: me prijatelji na Facebooku pojó.” Če želimo, da naš Facebookov profil umre skupaj z nami, morajo za to poskrbeti pokojnikova družina ali prijatelji, in sicer prek namenskega obrazca (Prijava profila preminule osebe).

Galerija – Facebook meni, da ste umrli:

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。