fbpx

纯属胡扯——新款现代 Ioniq 6 N(2026 年款)——一枚 641 马力的电动导弹,在弯道中悄无声息地呼啸而过

3,2 s do 100 km/h | 257 km/h | 469 km dosega

Novi Hyundai Ioniq 6 N
照片:现代

如果你觉得电动轿车很无聊,那么新款现代 Ioniq 6 N 会接受你的观点,把它淋上泡菜,然后把它从排气管里喷出来……抱歉,演讲者。这当然是纯粹的胡说八道!

Ob standardnem Ioniqu 6, ki se ponaša z rekordnim količnikom zračnega upora 0,21, je N‑različica videti, kot da je stala v vrsti pri steroidih. Razširjeni blatniki (+30 mm), agresivnejši odbijači in predvsem ogromno swan‑neck krilo, ki pri 240 km/h ustvari 100 kg (220 lb) potisne sile, zvišujejo Cd na 0,27. Novi Hyundai Ioniq 6 N in njegovo krilo poskrbi, da zadek deluje kot letalo tik pred vzletom – super na stezi, a na parkirišču Mercatorja bo videti, kot da ste pripeljali polovično repliko GT3. Pixel LED‑svetila in ožja »gunslit« dnevna optika na nosu dodajo nekaj Blade Runner drame, a hkrati podaljšajo videz »spuščene tačke«, ki ga nekateri že pri osnovni šestici primerjajo z padec rokavov. Zato ostaja odprto vprašanje, ali boste ob novem črnem difuzorju in trapezoidnih režah na odbijačih prej občudovani kot pionir ali poparjeni kot tuner‑amater. Izgleda bolj popopran kot njegov brat 现代 Ioniq 5 N.

照片:现代

Pod gladko karoserijo sedana bijeta 两个电动机 z osnovnih 448 kW (601 hp)740 牛米(546 磅英尺). Pritisnete gumb N Grin Boost in za 10 s skočita na 478 kW (641 hp)770 Nm (568 lb-ft)。结果如何? 0–100 km/h v 3,2 s257 km/h (160 mph) konice – natanko toliko, da vas radarji ujamejo šele na drugi strani občine.
Podvozje, ki hodi k ortopedu

Hyundai je na novo izrisal vpetja in vgradil stroke-sensing blažilnike, ki v realnem času prilagajajo dušenje. Štiri-batne čeljusti grizejo 15,7-palčne (399 mm) kolute spredaj, zadaj jim sekundirajo enobatne čeljusti na 14,1-palčnih (358 mm) diskih. Pnevmatike? Pirelli P-Zero PZ5 275/35 R20, razvita posebej za ta model. Drsenje uravnava N Drift Optimizer, v ovinek pa vas potisne N Torque Distribution.

照片:现代
照片:现代

Baterija: espresso postanek namesto kosila

Platforma E-GMP prinaša 84-kWh 电池和 800伏架构.在 350-kW polnilnici se od 10 do 80 % napolni v ~18 minutah, kar je ravno za doppio in scroll po TikToku. WLTP obljublja 469 km (291 mi), ameriški EPA bo številko znižal, a nikomur ne bo treba k pogrebcu dosega.

Kabina za videoigričarje z diplomo

N e-Shift simulira osemstopenjski DCT, medtem ko N Ambient Shift Light sinhronizira LED-pas z navideznimi prestavami. N Active Sound+ ponuja tri profile – Ignition, 进化Lightspeed – in prav vsak bi Georga Lucasa spravil v nasmeh. »Če že ni bencina, naj bo vsaj drama,« bi cinično dodal Clarkson.

照片:现代
照片:现代
照片:现代
照片:现代
照片:现代
照片:现代

Barvna karta & tuning katalog

您可以选择 Performance Blue Pearl, Abyss Black Pearl, Serenity White Pearl, Nocturne Gray (Metallic & Matte) in Gravity Gold Matte。添加 »swan-neck« krilo, razširjene blatnike ter globalni katalog N-dodatkov in vaša garaža bo izgledala kot mini-Goodwood.

照片:现代
照片:现代

Cena & tekmeci

Hyundai molči, a logika pravi: če Ioniq 5 N v Nemčiji starta pri 74 900 € (v ZDA 67 800 $ ≈ 62 500 €), bi lahko 伊奥尼亚 6 N pristal okrog 70 000 €. To je pol M3 in tretjina Taycana, a s podobnim pospeškom in večjim dosegom.

Zaključek: Novi Hyundai Ioniq 6 N

新的 现代 伊奥尼亚 6 N ni le še en hitri EV; je manifest, da lahko elektrika dvigne utrip prav tako kot oktan. Z 641 KM, brzino 257 km/h in drift gumbi, ki bi jih moral imeti vsak mortal kombat, Korejci dokazujejo, da so se v nekaj letih od kopiranja naučili še preseči original. Če bo cena res ostala v območju »razumnega luksuza«, dobimo električni M3 za ljudske mase – tak, ki ne smrdi po bencinu, a vseeno dviga adrenalin. In ko boste naslednjič slišali vesoljske tone izza ovinka, vedite: to ni UFO, to je Hyundai, ki vas prehiteva na notranji strani.

更多信息

现代汽车网

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。