Oglasi nas spremljajo na vsakem koraku. Za njimi je cela znanost, ki zajema vse od skrbne izbire besed, vizualizacije, subliminiranja, do umestitve v prostor oz. pozicije v tisku. Ja, pri oglaševanju je redko kaj prepuščeno naključju. A zgodi se tudi najboljšim in oglasi se znajdejo na neprimernih mestih oz. lokacijah. Toda do spoznanja o (ne)posrečenosti izbire pridejo šele potem, ko svoje pristavijo naključja.
Pozicioniranje je tisto, ki dopolnjuje pomen oglaševanja. 広告 namreč umesti v コンテクスト, da se lahko ciljna skupine z njim poistoveti. A z vseprisotnostjo so oglasi izpostavljeni nevarnostim, saj je borba za oglasni prostor mesarsko klanje. Zato oglaševalci iščejo vedno nova ”ozemlja”, kjer bi lahko nagovarjali ljudi. Včasih je kombinacija posrečena, včasih se jim to maščuje, čeprav ne nujno po lastni krivdi. Naključij se pač pa ne da predvideti. Poglejte si nekaj takih oglasov, ki so bili na napačnem mestu ob napačnem času.
続きを読む: サイクルジャージを着たコロンビアの女性自転車選手がミスをした
Ja, brez dvoma je poštenost mnogih oglasov vprašljiva, toda to, da vas bodo slednji pošteno nasmejali, o tem pa ni niti sence dvoma.
以下をもとに改作および改作されました。
ディプリ.com