fbpx

16 advertenties die op het verkeerde moment op de verkeerde plaats stonden

Oglasi nas spremljajo na vsakem koraku. Za njimi je cela znanost, ki zajema vse od skrbne izbire besed, vizualizacije, subliminiranja, do umestitve v prostor oz. pozicije v tisku. Ja, pri oglaševanju je redko kaj prepuščeno naključju. A zgodi se tudi najboljšim in oglasi se znajdejo na neprimernih mestih oz. lokacijah. Toda do spoznanja o (ne)posrečenosti izbire pridejo šele potem, ko svoje pristavijo naključja.

Pozicioniranje je tisto, ki dopolnjuje pomen oglaševanja. Oglas namreč umesti v context, da se lahko ciljna skupine z njim poistoveti. A z vseprisotnostjo so oglasi izpostavljeni nevarnostim, saj je borba za oglasni prostor mesarsko klanje. Zato oglaševalci iščejo vedno nova ”ozemlja”, kjer bi lahko nagovarjali ljudi. Včasih je combinatie posrečena, včasih se jim to maščuje, čeprav ne nujno po lastni krivdi. Naključij se pač pa ne da predvideti. Poglejte si nekaj takih oglasov, ki so bili na napačnem mestu ob napačnem času.

LEES VERDER: Kolumbijske kolesarke v kolesarskih dresih z napako

Ja, brez dvoma je eerlijkheid mnogih oglasov vprašljiva, toda to, da vas bodo slednji pošteno nasmejali, o tem pa ni niti sence dvoma.

Meer informatie

Aangepast en aangepast van:
diply.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.