소비자 가전 박람회 CES 2016에서 폭스바겐은 전설적인 Bulli의 추억을 불러일으키는 디자인의 Budd-e 전기 밴을 선보였습니다. 두 개의 전기 모터로 구동되는 모듈형 전기 자동차(MEB) 플랫폼을 기반으로 구축되었으며, 집에 있는 전자 장치와도 연결이 가능합니다. 시리얼 모델로서 2019년에 출시될 예정입니다.
폭스바겐 s kombijem Budd-e, oblikovno reinkarnacijo slovitega Bullija, napoveduje električno prihodnost. Čeprav gre le za koncept, je pomemben zaradi električne zasnove, kajti to ”gensko zasnovo” bodo nosili tudi prihodnji serijski modeli. Budd-e se ponaša z dvema električnima motorjema (sistemska moč je 225 kW), eden je umeščen na prednji (100 kW, 200 Nm), drugi pa na zadnji osi (125 kW, 290 Nm). Z mesta do 100 km/h ga spravita v 6,9 sekunde in do hitrosti 180km/h. Zaradi MEB-platforme, ki naj bi v serijski izpeljanki Budd-eja ”zaživela” 2019년에, se je v potniški kabini sprostilo kar nekaj prostora, kar omogoča več ustvarjalnosti pri igranju z notranjostjo.
Z enim polnjenjem bo Budd-e omogočal od 400 do 500 kilometrov avtonomne vožnje na električni pogon, baterijo pa bo do 80 odstotkov možno napolniti v 30 minutah. A za to bodo potrebne polnilnice z močjo 150 kilovatov, kar je več, kot zmorejo danes najhitrejše polnilnice od Tesla Motors.
더 읽어보기: CES 2016: 패러데이 퓨처 FFZero1: 1,000마력 컨셉트
Notranjost, ki ji v Wolsfburgu pravijo kar mobilno domovanje (številne možnosti povezljivosti, ki omogočajo, da se prek spleta povežemo s pametnimi napravami doma), je zasnovana precej futuristično. V oči pade 13,3-palčni digitalni zaslon, ki se bo obnašal podobno kot pametni telefon, sicer pa bo vse v znamenju kretenj in glasovnega upravljanja. Volkswagen Budd-e je odvrgel vzvratna ogledala, ki so jih zamenjale kamere in zasloni. Ponuja prostor za štiri potnike, a serijski model se nadeja več. Po velikosti ga lahko umestimo med Transporterja T6 in družinskega Tourana, ki pa oba poseka v širini (3,15 metra medosne razdalje). In če niste pridni, vam pokaže jezik (glejte fotografijo spodaj)!
추가 정보:
volkswagen.si