fbpx

10 najdroższych doświadczeń, na które prawdopodobnie nigdy nie będzie nas stać

Gdybyśmy tylko mogli być milionerami przez jeden dzień! Co byś zrobił? Gdzie byś poszedł? Gdzie byś spał i gdzie jadł? Co byście kupili i na ile byście sobie pozwolili? Przeczytajcie, na co stać ten odsetek populacji, którego portfele są tak grube jak cała populacja Słowenii.

1. Ekskluzivna in pregrešno draga ibiška restavracija Sublimotion, katere namen je, da izzove čute.

Restauracja Sublimotion, ki se nahaja na Ibizi v hotelu Hard Rock Hotel, je namenja izzivanju čutov. Vodi jo zvezda španske kuhinje z dvema Michelinovima zvezdicama, Paco Roncero. Za en obrok boste odšteli približno 1600 evrov. In kaj je tako posebnega? Dvigalo naj bi vas odpeljajo v prazen prostor z visokimi stropi in brez oken, kjer je samo ena miza. Stene nato služijo kot svetlobne inštalacije. Čaka vas obrok z dvajsetimi hodi ter za popolno izkušnjo še sprememba temperature, vlažnosti, vonja in glasbe ob vsaki jedi.

Miza v ibiški restavraciji Sublimotion.
Miza v ibiški restavraciji Sublimotion.

2. Potovanje, ki pokrije 150 držav v dveh letih.

Počitniški paket po vseh krajih Unescove svetovne dediščine.
Počitniški paket po vseh krajih Unescove svetovne dediščine.

Ko je spletna stran z luksuznimi izdelki in izkušnjami VeryFirstTo.com prvič predstavila svoj počitniški paket po vseh krajih Unescove svetovne dediščine, vreden več kot milijon in dvesto tisoč evrov, nihče ni pričakoval odziva. Na presenečenje vseh, se je nek anonimni kitajski študent, katerega ozadja nihče ne pozna, odločil in izkoristil to priložnost. Potovanje, ki bo trajalo dve leti, bo pokrilo več kot 150 držav, gost pa bo ostajal v najbolj luksuznih hotelih, ki jih bo lokacija lahko ponudila in na letalu potoval v prvem razredu.

3. Hotel, v katerem vas noč stane okoli 67 tisoč evrov.

Spalnica v Royal Penthouse Suite v Ženevi.
Spalnica v Royal Penthouse Suite v Ženevi.

Royal Penthouse Suite v President Wilson hotelu v Ženevi, Švica, je znan kot največji in najbolj razkošen apartma na svetu. Nahaja se v zadnjem nadstropju v tem že tako ali tako dragem hotelu ob Ženevskem jezeru. Dvanajst spalnic in dvanajst kopalnic iz marmorja s teraso s čudovitim pogledom na Alpe, so namenjena užitku. Vključen je tudi televizor Bang & Olufsen BeoVision 4-103 z zvočniškim sistemom, koncertni klavir Steinway, miza za bilijard, zasebna telovadnica, neprebojno steklo in lastno dvigalo. Če ste VIP in potujete sami, dobite tudi zasebno osebje – butler, kuhar ali pa osebni pomočnik so le klic stran.

4. Steklenica vina, ki vključuje še voden ogled vinogradov in kleti.

Steklenica vina Château Margaux 2009.
Steklenica vina Château Margaux 2009.

Se smatrate za vinskega poznavalca? No, da pridete do najdražje steklenice vina na svetu, boste morali leteti v Dubaj in obiskati vinotoč Le Clos na mednarodnem letališču v Dubaju. Steklenica Château Margaux 2009, ena izmed šestih na svetu, vas bo oskubila za več kot 150 tisoč evrov. Prejmete pa tudi let do Francije v prvem razredu, da osebno obiščete Château Margaux, kjer vas bodo popeljali na voden ogled vinogradov in kleti ter na večerjo z direktorjem Paulom Pontallierjem.

5. Otok na Fidžiju, ki je na voljo zaključenim skupinam in zasebnim dogodkom.

Otok Laucala na Fidžiju.
Otok Laucala na Fidžiju.

Za prizorišče ultimativne zabave imejte v mislih otok Laucala na Fidžiju, ki je na voljo za najem v celoti za zaključene skupine in zasebne dogodke. Uporaba otoka, ki lahko sprejme do 72 ljudi v 24 tropskih vil, vas bo stala okoli 120 tisoč evrov na noč za minimalno pet noči. Vsa hrana in pijača (vključno s šampanjcem, hišnimi vini, žganimi pijačami in brezalkoholnimi pijačami) je na boljo v petih restavracijah in barih, kjer najboljši mednarodni kuharji kuhajo po meri gostov. Prav vsi gosti pa dobijo tudi 90 minutno brezplačno razvajanje v spa-ju, prav tako pa so na voljo tudi golf ter tečaji tradicionalnih opravil – kuhe, peke, izdelave mila, pletenja košar in rezljanja lesa.

CZYTAJ WIĘCEJ: 10 najdražjih hobijev, ki si jih lahko privoščijo le milijonarji

6. Kartica American Express Centurion, ki jo dobite le z vabilom.

Kartica American Express Centurion, znana tudi kot Black Card.
Kartica American Express Centurion, znana tudi kot Black Card.

Karta American Express Centurion je bila uvedena v poznih 90-ih, da bi zadovoljila segment premožnih kupcev. Da postanete imetnik kartice, morate izpolnjevati stroge pogoje: povprečno morate imeti vsaj 16,3 milijonov ameriških dolarjev premoženja (okoli 13 milijonov evrov), dohodek gospodinjstva mora znašati vsaj 1,3 milijona ameriških dolarjev (okoli milijon evrov) in sposobni morate biti plačati 2500 ameriških dolarjev letne članarine za kartico (okoli 2000 evrov) ter 7500 ameriških dolarjev vstopne provizije (okoli 6000 evrov). Glede na poročila, je največji nakup opravljen s kartico Centurion (zasebno letalo, ki ga je izdelal Victor Shvetsky), znašal skoraj 42 milijonov evrov.

7. Letalska karta, ki vam kupi zasebni apartma na Airbus A380.

V zasebnem apartmaju na Airbus A380 boste obravnavani kot VIP že od samega začetka potovanja.
V zasebnem apartmaju na Airbus A380 boste obravnavani kot VIP že od samega začetka potovanja.

Kaj dobite z najdražjo letalsko karto na svetu? Če boste namreč zanjo odšteli več kot 14 tisoč evrov, mora biti pa res hudičevo vredno. V zasebnem apartmaju na Airbusa A380 boste obravnavani kot VIP že od samega začetka potovanja. Že oddaja prtljage v salonu za prvorazredne potnike vam prinese postreščka. Nato sledi ekskluzivni salon imenovan “The Private Room”. Tam se mastite z dobrotami, kot so ovčetina in piščanec, pa jastog, ementaler in sir Cheddar. Pripravljeni, da se vkrcate v letalo – čaka vas zasebni apartma in kozarec šampanjca Dom Pérignon. Velika postelja, ki se lahko loči, televizija, omare in usnjeni fotelj, ročno narejen izpod rok italijanskeg mojstra Paltrona Frau. Givenchy pižama, copati, blazine in odeje, gurmanske kave in jastog, stevardese, ki pazijo na vas na diskreten način, Bose slušalke in Salvatore Ferrgamo potrebščine za toaleto. Vse to na višini 11 tisoč metrov.

8. Začasna tetovaža, sestavljena iz 612 diamantov.

Tetovaža iz 612 diamantov je ocenjena na 740 tisoč evrov.
Tetovaža iz 612 diamantov je ocenjena na 740 tisoč evrov.

Tetovaže, ki so danes prej pravilo kot izjema, si naredijo ljudje vseh starosti in družbenih slojev. Krašenje telesa zahteva različno debele denarnice, a dvomimo, da je kaj dosti tako debelih za tetovažo, ki jo je leta 2010 predstavila južnoafriška družba Shimansky. Tetovaža je ocenjena na 740 tisoč evrov, prikazana pa je bila na mednarodnem modelu Minki van der Westhuizen. Minko so odeli v 612 Shimansky Ideal Cut diamantov, od katerih vsak tehta pol karata. Nanjo so bili prilepljeni z lepilom na vodni osnovi.

9. Razkošno podstrešno stanovanje v Monaku, ki je najdražje na svetu.

Monaški Odeon Tower s 170 metrov višine, bo vključeval najdražje stanovanje na svetu -  "The Sky Penthouse".
Monaški Odeon Tower s 170 metrov višine, bo vključeval najdražje stanovanje na svetu – “The Sky Penthouse”.

Ko bo seveda končan, bo monaški Odeon Tower s 170 metrov višine, vključeval najdražje stanovanje na svetu “The Sky Penthouse”, ki je lahko vaše za okoli 323 milijonov evrov. In kaj dobite za ta denar? 3500 kvadratnih metrov bivalnega prostora skozi pet nadstropij, s kuhinjo v prav vsakem in s toboganom od plesišča do zasebnega bazena na terasi. Samo parkirno mesto v Odeonu pa bo stalo 250 tisoč evrov.

10. Luksuzno križarjenje, ki pokrije 49 pristanišč v 115-ih dneh.

Silversea World Cruise je najdražje križarjenje na svetu.
Silversea World Cruise je najdražje križarjenje na svetu.

Silversea World Cruise je najdražje križarjenje na svetu, ki se odpravi iz Los Angelesa na Tahiti, v Avstralijo, na Bali, v Hong Kong, v Vietnam, na Tajsko, v Malezijo, na Maldive, Zanzibar in Madagaskar, v Južno Afriko in na celo vrsto Karibskih otokov, preden se izkrca v Ft. Lauderdaleu. Cena? Okoli 277 tisoč evrov.

Więcej informacji

Zaadaptowane i zaadaptowane z:
oddee.com

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.