fbpx

10 zasad zachowania w sklepie erotycznym

Pravila obnašanja v erotičnih trgovinah

Wiele osób nie lubi się przyznawać, że idzie do sklepu erotycznego, ponadto nie odważą się przekroczyć jego progu, nawet jeśli mają do tego pokusę. Jeśli kiedykolwiek się na to nabierzesz, należy postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami. Sprawdź jak zachować się w sklepie erotycznym. Była sprzedawczyni zdradziła 10 zasad zachowania w sklepie erotycznym.

Navodila, kako se obnašati v erotični trgovini, je razkrila nekdanja prodajalka Chelsea Frisbie, ki je v tovrstni trgovini doživela marsikaj. Zdaj svoje izkušnje deli z drugimi, da se bomo znali v trgovinah, kjer se namesto med prodajnimi policami z oblekami in živili sprehajamo med spolnimi igračkami, pravilno obnašati. Tu namreč veljajo nekoliko drugačna zasady postępowania kot v običajnih trgovinah. Ob tem vam bodo v pomoč ilustrirana navodila Vicky Leta.

CZYTAJ WIĘCEJ: Co mówi o nas nasza ulubiona zabawka erotyczna?

10 pravil obnašanja v erotični trgovini:

Pred obiskom dobro spoznajte svoje telo in telo svojega partnerja

Pravilo št. 1
Pravilo št. 1

Preden nakupujete za partnerja, spoznajte njegove želje, po možnosti tudi fantazije. Ne predvidevajte. Za začetek se podučite o moških oz. ženskih erogenih conah.

Učite se od strokovnjakov

Pravilo št. 2
Pravilo št. 2

Ne odhajajte v erotične trgovine, kjer zaposleni le vlečejo plačo. Za spolnimi igračkami je namreč cela znanost (materiali, tehnologija …). O njih se želite podučiti od strokovnjakov, ne kvazistrokovnjakov, ki ne vedo, kaj govorijo.

Spolne igračke so drage

Pravilo št. 3
Pravilo št. 3

Spolne igračke so cenejše na spletu, a pri spolnih igračkah je kot pri hrani. Če zanje odštejete nekoliko več (za bolj kakovostne), boste z rezultatom precej bolj zadovoljni, sploh na dolgi rok.

Postavljajte veliko vprašanj

Pravilo št. 4
Pravilo št. 4

Neumno vprašanje v erotični trgovini ne obstaja. Kot pravi Chelsea, so prodajalci v erotičnih trgovinah slišali že vse. Vprašanje poskušajte le pametno oblikovati. Ne sprašujte na primer, ”kam to zatlačimo”, ampak raje, ”kako se to uporablja”.

Ne sprašujte, kateri izdelek je najboljši

Pravilo št. 5
Pravilo št. 5

‘Sto ljudi, sto čudi.’ Najboljši izdelek med spolnimi igračkami ne obstaja, ker kar nekomu ustreza, drugim ne. Večino spolnih igračk je treba tako najprej preizkusiti na lastni koži, preden zares ugotovimo, ali nam ustrezajo. To je nekako tako kot pri sedežih za kolesa. Ne obstaja takšen za vsako rit.

Ne sprašujte prodajalca, kaj je njegova najljubša spolna igračka

Pravilo št. 6
Pravilo št. 6

To je še vedno samo prodajalna. Samo zato, ker prodajalec dela tam, še ne pomeni, da je izkusil vse igračke. Poleg tega to ni vaša stvar!

Ne vstopite samo za to, da se hihitate

Pravilo št. 7
Pravilo št. 7

Ne počnite tega, že tako se morajo prodajalci v erotičnih trgovinah ukvarjati s telefonskimi potegavščinami srednješolcev. Kaj če bi med vašim hihitanjem in norčevanjem iz določenega izdelka vstopila druga stranka in bi jo bilo potem preveč sram, da bi karkoli kupila?

Nič ni narobe, če se hihitate

Pravilo št. 8
Pravilo št. 8

Smeh je naravna reakcija, s tem ni nič narobe. Nekateri izdelki so tudi resnično smešni. A obstaja razlika med smehom, ki je posledica dejstva, da ste naleteli na zabaven izdelek, in med smehom, ki izraža splošen posmeh.

V erotičnih trgovinah ne nakupujejo zgolj čudaki

Pravilo št. 9
Pravilo št. 9

Pričakujte ljudi, ki jih je nelagodno, ker jih je partner ali prijatelj zvlekel s sabo. To pa je tudi vrhunec ”čudaškosti”, ki ga boste doživeli v erotični trgovini.

Naj vas ne bo sram, ker ste v erotični trgovini

Pravilo št. 10
Pravilo št. 10

Spolna kultura se drastično spreminja. Ženske postajajo vse bolj odprte do pogovorov o njih, še bolj pa o uživanju v seksu, in povsem normalno je, da ženske uživajo v spolnosti s partnerjem ali brez njega. Poleg tega spolne igračke niso v domeni žensk, veliko je tudi igračk za moške.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.