Gdyby loga były uczciwe, prawdopodobnie nikt nie kupiłby produktów wielu marek. Sprawdź, jak nazywałyby się marki i jak wyglądałoby ich logo, gdyby sprzedawały prawdę.
Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi logo iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.
CZYTAJ WIĘCEJ: 15 ukrytych przekazów znanych logo
Seria Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.