fbpx

Je Ikei res uspel prvi ”brezžični” bungee skok?

Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.

Ikea znova preseneča. Po pohištvu, ki omogoča brezžično polnjenje, se je v sklopu promocije svoje tovrstne opreme za dom odločila za drzen projekt prvega brezžičnega bungee skoka na svetu. Ideja o skoku brez elastike se sliši strašljiva in Švedom je skok s pomočjo magnetov na videz celo uspel. Šaljivi dokumentarec namreč deluje tako pristno, da bo marsikoga pretental, čeravno je v teoriji tak skok dejansko mogoč.

Pri oglaševalski agenciji DDB Brussels so se odločili za precej kontroverzno promocijo Ikeine opreme za dom, ki omogoča brezžično polnjenje pametnih telefonov. V komičnem dokumentarcu oziroma mokumentarcu so namreč trend brezžične tehnologije razširili na polje ekstremnega športa. In kot da bungee skoki niso že sami po sebi dovolj adrenalinski, jih je Ikea naredila še za bolj razburljive. Triminutni posnetek je tako prepričljiv in eksperiment znanstveno tako dobro obrazložen, da se zdi, da so brezžični bungee skoki resnično mogoči. In kaj so uporabili namesto elastike? Magnete in magnetna polja.

Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.
Vaja z magnetno obleko in magnetnim poljem.

Prvi človek, ki je opravil brezžični bungee skok je postal Damien Guette, ki se je vrgel z višine 61 metrov.

CZYTAJ WIĘCEJ: Ikea: meble do bezprzewodowego ładowania smartfonów

Odzivi na video posnetek so kakopak mešani. Na eni strani so ljudje hvalili innowacja švedskega pohištvenega velikana, po drugi strani pa je eksperiment naletel na kritike, češ da je brezpredmeten in wybryk. Da vsaj v teoriji ne gre za prevaro so potrdili številni eksperti za fiziko, ki so dejali, da je teoretično brezžičen skok mogoč. Kaj pa vi pravite? No, eno gotovo drži. Nekoč bomo morda res lahko skakali brez elastike, že danes pa lahko brezžično polnimo pametne naprave. Tudi s pohištvom od Ikee. To pa je dejstvo.

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.