fbpx

Nowy Volkswagen Polo (2017): prawdziwy uwodziciel już na słoweńskich drogach

Novi Volkswagen Polo (2017)

Zgodba Volkswagnovega Pola se je začela leta 1975. Polo je osvajal svet v petih generacijah, ki so jih prodali v več kot 16 milijonih primerkih. Prelomno je bilo leto 2001, ko Polo dobi svoje značilne okrogle žaromete in z njimi postane najbolje prodajani Polo vseh časov. Leto 2017 nam je prineslo zdaj že šesto generacijo Pola, ki se je ponovno namenila zapeljati ljudske množice. Tukaj je novi Volkswagen Polo (2017), ki že vozi po slovenskih cestah.

Novi Volkswagen Polo (2017) ne spreminja že preverjenega in uspešnega recepta, temveč samo dodaja in posodablja svoj dizajn in tehnologijo. Nova oblika sledi Volkswagnovim trendom in ima linije zelo podobne tistim, ki jih nosi njegov večji brat Golf. Polo je v dolžino pridobil 8 centimetrov in ima zaradi tega medosno razdaljo daljšo za 9,5 centimetra. To je pomembno predvsem z vidika prostornosti potniške kabine, ki je zdaj večja, povečal pa se je tudi prtljažni prostor, in to Do kar 70 litrov. Novega Pola lahko mirno primerjamo z Golfom četrte generacije, seveda po velikosti in ne po tehnologiji. Ta je pri Polu namreč že veliko naprednejša, ponieważ ponuja kopico asistenčnih sistemov.

Najnovejši Polo se je s svojimi 14 zunanjimi barvami I široko paleto litih platišč odločil nagovoriti mlajšo publiko, ki si želi biti drugačna, individualna. Že zunanjost ponuja možnost individualizacije, pri notranjosti pa lahko s pomočjo različnih okrasnih elementov to individualnost še povečamo. Mlajši generaciji bo zelo všeč digitalni aktivni informacijski zaslon oziroma 10,25-palčni TFT-zaslon, ki ga najdemo na mestu, kjer so dosedanji Poli imeli klasične merilnike. Bolje opremljene različice imajo še 8-palčni radijsko-navigacijski zaslon, ki ponuja dober pregled nad navigacijo in kopico zabavnih vsebin, vključno z vsemi povezavami za pametne telefone.

Motorna paleta novega Pola je obsežna in ponuja dovolj možnosti, da bo v njej vsakdo našel primeren motor za svoje potrebe. Litrski bencinski motorji imajo od 75 Do 115 koni mechanicznych. Dizelska motorja imata prostornino 1,6 litra i mają 80 odpowiednio 95 koni mechanicznych. Novi Polo bo ponujal tovarniško predelan litrski motor TGI, ki omogoča vožnjo na Gazu ziemnego. Najbolj športna izvedba, Polo GTI, ima motor z dvema litroma prostornine in poskočnih 200 koni mechanicznych.

Cenovno novi Polo ni pretirano dražji od prejšnjih modelov, kar je razumljivo, saj ima veliko več osnovne opreme kot njegovi predhodniki. Na slovenskem trgu lahko kupimo Pola za 12.591 evrov, če pa si želimo najbolj vznemirljivo  različico GTI,  moramo zanjo odšteti 22.474 evrov. Kot pri prejšnji generaciji Pola sta tudi zdaj na voljo liniji Beats I Linia R Wydanie, ki vsaka s svojimi dodatki in bombončki nagovarjata kupce.

CZYTAJ WIĘCEJ: NOWY VOLKSWAGEN POLO (2017): TAK DUŻY JAK GOLF CZWARTEJ GENERACJI

Novega Pola nam je uspelo na kratko preizkusiti in presenetila nas je predvsem tišina vožnje po avtocesti I komfort med samo vožnjo. To bi lahko primerjali s tisto v Golfu, in če vam je ta morda prevelik, bo Polo kot nalašč za vas.

Galerija slik: Novi Volkswagen Polo (2017)

Więcej informacji

Więcej informacji:
volkswagen.de

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.