Większość osób kojarzy Skodę Octavio Scout jako terenową wersję Octavii, która różni się od Scoutów nieco większym prześwitem, dodatkowymi terenowymi wzmocnieniami i nieco lepszym wyposażeniem niż przeciętna Octavia. Tak jest i teraz, bo terenowy nowicjusz dostał oczekiwanego off-roadowego zabla, który wizualnie (wystarczająco) odróżnia go od innych octavii.
Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči przejmuje LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci z eloksiranega aluminium. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout oni też są 17 palčna lita platišča i tak dalej električna poklopljiva stranska ogledala.
Že v osnovi veliko opreme
Tudi v notranjosti so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise wersje na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.
CZYTAJ WIĘCEJ: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”
O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.
Za četrtino večja priklopna obremenitev
Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako wyższy ale jest też posiedzenie, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, ki skupaj z elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg i jest dla 25 odstotkov višja od tiste prej.
En bencinski, dva dizelska motorja
Pri motorjih so na izbiro trije motorji in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW I serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.
Ceny zacznij o 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, Do zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.
Więcej informacji:
www.skoda.si/modeli/octavia/octavia_combi/scout/