当一些汽车品牌涉足悬浮滑板时,一家德国汽车制造商正在冒险进入太空。事实上,奥迪已决定与来自德国和奥地利的业余科学家团队合作踏上月球任务,成为第一个在月球表面行驶的汽车品牌,也是自阿波罗17号以来第一辆到达月球表面的车辆。奥迪Lunar Quattro将参加Google Lunar XPRIZE大奖赛,奖金为3000万美元。
概念车 Audi Lunar Quattro je za na Luno. Dobesedno. Gre namreč za robotsko vozilo za raziskovanje površine Lune, ki bo nastajalo izpod prstov ljubiteljskih znanstvenikov in drugih strokovnjakov pod patronatom 奥迪. Nemški avtomobilski velikan bo prispeval rešitve povezane z elektronskim pogonom, 自动驾驶 in materiali, ne bo pa šlo niti mimo njihovega tehničnega znanja glede oprijema cestišča, kjer bodo svoj štirikolesni pogon quattro aplicirali za Lunino površino.
阅读更多: 新奥迪Q7 – 先生大的
Nemško-avstrijska ekipa ljubiteljskih znanstvenikov, ki bo srce Audijeve misije Luna na natečaju Google Lunar XPRIZE, bo štela 35 inženirjev, med njimi pa bo tudi Jack Crenshaw, nekoč zaposlen na Nasi. Patroni skupine so poleg Audija tudi druga visokotehnološka podjetja, raziskovalni inštituti in berlinska tehnična univerza. Odgovornost za videz koncepta, ki bo šel na lov za bogato denarno malho natečaja, ki 3000万美元 obljublja prvi ekipi, ki razvije vozilo, ki bo na Luni sposobno premagati vsaj 500-metrsko razdaljo in na Zemljo pošiljati video visoke ločljivosti, je prevzel Audijev koncepti oblikovni studio. V vesoljsko vozilo bo vneseno znanje tako z dirkalnih kot serijskih modelov, vsako kolo pa naj bi se obračalo za 360 stopinj.
Na petdnevno in 384.400 kilometrov dolgo pot na Luno, kjer temperatura niha za več kot 300 stopinj, naj bi poletel 2017年 in pristal nedaleč proč od mesta, kjer je leta 1972 pristal Apollo 17, kar je bila tudi zadnja Nasina človeška misija na Luni. Tam se bo premikal s hitrostjo 3,6 km/h in vmes s parom stereoskopskih 3D-kamer in fotoaparatom dokumentirat svojo pot v visoki ločljivosti. Prve teste je vozilo že prestalo in sicer v Alpah naših severnih sosedov in na španskih Tenerifih.
更多信息:
lunar.xprize.org