fbpx

新奥迪Q7 – 先生大的

Novi Audi Q7 - 2015 (Slovenska predstavitev)

奥迪Q7一直被认为是与众不同的,以至于第一代它几乎没有变化10年,没有发生重大变化。由于它的气势,它吸引的主要是那些非常喜欢但又有些不同的人。在第二代中,它再次脱颖而出。无论是在技术上还是在形式上都同样非典型,能够取悦很多人。但就技术而言,第一印象非常出色,也符合奥迪的口号——技术优势。并向未来迈出一大步。这是先生。大 - 新奥迪 Q7。

Je že tako, da so si v Ingolstadu zadali narediti terensko vozilo, ki bo zmoglo krojiti sam vrh v razredu kjer trenutno kraljujejo 宝马X5X6Mercedes ML. Da bo dogajanje v tem segmentu še bolj pestro se v letošnjem letu napoveduje še Mercedesov GLEGLS. 沃尔沃 pa je ravnokar na ceste zapeljal prenovljeni 沃尔沃XC90. Tudi zaradi vseh tržnih novosti si torej niso zadali lahkega dela z novim Q7 in tako niso sklepali kompromisov.

Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!
Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!

Novi Audi Q7 je pri zunanjih merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti. Je pa vsekakor v povprečju shujšal za 325 kilogramov, kar se mogoče ne sliši veliko, a je v tem razredu pravzaprav ogromno. Ta izguba teže se pozna tako pri vozni dinamiki, kot porabi. Vse skupaj resnično deluje lahkotno, 仍然 ogromni Q7 pa se po občutkih pelje dosti bolj podobno kakšnemu dosti manjšemu vozilu. Deloma lahko to pripišemo tudi inovativne-mu sistemu obračanja vseh 4 koles hkrati ter stalnega 4 kolesen-ga pogona quattro in izjemnega vzmetenja in konfiguracije podvozja. To podvozje ima seveda zračno vzmetenje, ki ga je mogoče pred-nastavit v kar 7 režimov delovanja. Vse kot skupek, daje vozniku izjemne občutke o dogajanju z vozilom in je resnično v samem razrednem vrhu.

Q7 bo svoje potnike varoval z intuicijo ter razvajal z avtonomno vožnjo

Q7 je zakladnica tehnoloških inovacij ter pomagal vozniku. A kar je pomembno je, da jih je kar nekaj vključeno v serijsko deželno opremo samega vozila. Kar je pohvalno! Tako je v osnovni serijski sistem pre sense basic城市. To pomeni, da avtomobil sam zavira v primeru nevarnosti, pomaga vozniku pri izogibanju oviri s pomočjo pri sukanju volana v smer izogiba ter opozarja vozila, ki vozijo zadaj o možnosti naleta z hitrim prižiganjem smerokazov. 奥迪Q7 bo seveda znal parkirati sam, a to počne bolje, saj je ta sistem tokrat v posodobljeni in že tretji generaciji. V koloni pa bo s pomočjo radarjev vozil praktično sam z minimalno asistenco voznika.

Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!
Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!

tehnoloških pomagalih in raznih varnostnih sistemih, bi lahko še razpredali. A se listi pomagal ter raznih dodatkov ni videti konca. Tu se zdi, da 奥迪 zares korak pred konkurenco.

Prostora tudi za tretjo vrsto sedežev

Pri svojih 505 centimertih, ponuja novi Q7 tudi možnost doplačila tretje vrste sedežev in sicer za neskromnih 1.698 evrov, a vam bo ta poteza na nek način malček zmanjšala sicer ogromen prtljažni prostor, ki pri navadni različici znaša kar 890 litrov in se lahko poveča na 2.075 litrov s podiranjem druge vrste.

Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!
Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!

Dva motorja, kasneje priklopni hybrid

V tem razredu je filozofija jasna! V6 je edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro. To je osnova od katere pa lahko izbirate med bencinskim in dizelskim agregatom. Pri čemer je dizelski agregat v onovi precej cenejši in po vsej verjetnosti glede na maso vozila boljša ogljična izbira. Motorja sta torej 3.0 TDI z močjo 200kW (272 KM) ter 3.0 TFSI z močjo 245 kw (333 KM), ki oba od 0 do100km/h porebujeta pičlih 6.3 – oziroma 6.1 sekunde. Dizel naj bi po navedbah porabil le 5.7 litra na 100 prevoženih kilometrov in ima tako za 23 odstotkov manjšo porabo od predhodnika.

V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.
V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.

新的 奥迪Q7 bi si vsekakor zaslužil še kakšno vrstico, a lahko misli strnemo v osnovne občutke. Audi je uspel priravit konkurenta v segmentu super #suv, ki vam bo postregel športno vozno dinamiko, ki ji ni para in tehnološkimi novotarijami za naslednje desetletje. Cene se začno pri 69,900 欧元ugodnih deželnih paketih. V osnovi bo založen zato se zdi, da primerjalno tudi v svojem segmentu cenovno ugoden. Letos 50, prihodnje leto pa 100 so prodajni cilji, ki verjamemo, da so dosegljivi. Saj je mr. Big zares zelo zanimiv in markanten predstavnik svojega razreda.

更多信息

更多信息:
奥迪网站 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。