奥迪最小的 2+2 运动轿跑车保留了其尺寸,但其他一切实际上都是重新开发的。内部还有许多新内容和技术,客户可以选择两种版本的 2.0 升 TSI 汽油发动机:超清洁 2.0 TDI 和 310 马力强大的 TTS 版本。价格从3.8万起,3月份到货的敞篷跑车贵了近千。后来还有 TT RS 版本。
奥迪TT avtomobilski privrženci dobro poznajo kot vstopni model v svet audijeve športne falange ali bolje rečeno kupejevske družine modelov, kjer vam 2+2 kupe za zmerno vsoto zmore ponuditi konkretno mero športnostih voznih užitkov, pristnega športnega izgleda in temu primerno obračanje glav mimoidočih in zavist sosedov. Tudi v tretji izdaji je povsem zadržal mere, kjer meter v dolžino pokaže 4,18 metra, medosna razdalja pa znaša 2,51 metra.
No ta podatek je tudi praktično edina vzporednica, ki jo lahko potegnemo s starim, drugo generacijskim modelom, vse ostalo je bilo praktično razvito na novo. Oblikovno prinaša še občutno ostrejše linije, predvsem pri podobi prednjih svetil in motorne maske, pokrov motorja pa je širši in še bolj ploščat, kar še bolj poudari dinamiko vozila. Prednje luči se zdijo kot da bi lahko rezale svilo, toliko zašiljene so, še bolj kot to pa delujejo “ostro” LED日间行车灯, ki s podpisom v obliki dvojen črke L. Posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavljajo doplačljiva svetila v celoti v LED tehniki, ki se jim bodo kmalu pridružili še matrični LED žarometi. Z boka je TT zadržal značilno obliko, med še bolj napihnjenimi blatniki kot prej pa se lahko bohotijo platišča do velikosti 正确的 20英寸. Predhodniku najbolj sorodna pa je oblika zadka, ki je zadržala napihnjeno in zaobljeno obliko, bolj mod(er)no noto pa mu daje podoba zadnjih svetil z novo grafično podobo in LED podpisom.
Še več sprememb kot na zunaj, pa se zdi v notranjosti, saj je bila potniška kabina deležna še bolj konkretne prenove in sicer na sredinski plošči zavel veter minimalizma, ki je odnesel veliko odvečnih stikal, tista za klimatsko napravo in recimo gretje prednjih sedežev, pa ponesel v središča zračnikov klimatskega sistema. Tako je sredinska konzola že skoraj asketska, čeprav ima voznik in ostali na voljo vse kar potrebujejo, stikala pa so (na začetku se je kakšnega treba navaditi) vsaj po določenem času tam kjer pričakuješ da bodo.
阅读更多: Audi načrtuje štiritev družine TT še na sportbacka
Posebnost predstavlja dejstvo, da na vrhu sredinske konzole, tudi v primeru navigacijske naprave, ni značilnega sredinskega zaslona, katerega vlogo so prevzeli v celoti 数字仪表 pred voznikom. Tako zna imeti sopotnik pri navigiranju vozniku malce težje delo, je pa navigacija in ostali podatki tudi s sopotnikove strani enostavno in lepo berljiva.
Velik napredek je TT naredil pri napredni tehniki, saj po novem premore veliko več asistenčnih sistemov v obliki: audi connect, parkirno asistenco ter sisteme side assist, drive select in active lane assist. Za tiste najbolj petične avdiofile pa so pripravili 680W 5.1 kanalni audio sistem priznan znamke 邦奥陆芬, katerega sistem analizira moteči hrup v notranjosti in temu prilagodi zvočno sliko.
Pod prednjim pokrovom se lahko vrtita dve različici 2,0-litrskega TFSI turbo bencinarja in sicer v 169-, oziroma v 228-kilovatni različici, slednja je rezervirana za različici TTS, na dizelski strani pa najdemo ultra čistega 2.0 TDI, ki razvije 135 kW in se ponaša z le 110 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri obeh bencinarjih pa sta na voljo tudi športna 电子 dvosklopčna avtomatika ter štirikolesni pogon quattro. Kupe različica si ponudbo motorjev deli tudi z roadsterjem, ki bo na naše ceste sicer uradno zapeljal marca, v osnovi pa je ta od kupeja dražji (vsega) 800 do 1.000 evrov. Cene kupeja se tako pričnejo pri 38.020 汽油和 38.190 evrih na dizelski strani, za prestavno avtomatiko pa je treba k temu prišteti še okoli 2.500 evrov.
在下面的民意调查中 - 投票选出年度汽车创新 - 2015
[总民意调查 id=138905]
更多信息:
www.audi.si/modeli/tt