fbpx

Audi TT u trećoj još brži, oštriji i napredniji

Novi TT izgleda još "eckig" od prethodnika, a ravnija maska motora čini ga širim i nižim, a uskoro će i prednja svjetla svijetliti matrix LED tehnologijom.

Audijev najmanjši 2+2 športni kupe je zadržal mere, vse ostalo pa so praktično razvili na novo. Veliko novih vsebin in tehnike tudi znotraj, kupci pa imajo na izbiro dve različici 2.0 litrskega TSI bencinarja, ultra čisti 2.0 TDI ter 310 KM zmogljivo TTS različico . Cene od 38 tisočakov dalje, roadster, ki pride marca je slabega tisočaka dražji. Kasneje tudi še različica TT RS.

Audi TT avtomobilski privrženci dobro poznajo kot vstopni model v svet audijeve športne falange  ali bolje rečeno kupejevske družine modelov, kjer vam 2+2 kupe za zmerno vsoto zmore ponuditi konkretno mero športnostih voznih užitkov, pristnega športnega izgleda in temu primerno obračanje glav mimoidočih in zavist sosedov. Tudi v tretji izdaji je povsem zadržal mere, kjer meter v dolžino pokaže 4,18 metra, medosna razdalja pa znaša 2,51 metra.

Novi TT izgleda još "eckig" od prethodnika, a ravnija maska motora čini ga širim i nižim, a uskoro će i prednja svjetla svijetliti matrix LED tehnologijom.
Novi TT izgleda još "eckig" od prethodnika, a ravnija maska motora čini ga širim i nižim.Prednja svjetla uskoro će također koristiti matrix LED tehnologiju.

No ta podatek je tudi praktično edina vzporednica, ki jo lahko potegnemo s starim, drugo generacijskim modelom, vse ostalo je bilo praktično razvito na novo. Oblikovno prinaša še občutno ostrejše linije, predvsem pri podobi prednjih svetil in motorne maske, pokrov motorja pa je širši in še bolj ploščat, kar še bolj poudari dinamiko vozila. Prednje luči se zdijo kot da bi lahko rezale svilo, toliko zašiljene so, še bolj kot to pa delujejo “ostro” LED dnevna svjetla, ki s podpisom v obliki dvojen črke L. Posebnost ali bolje rečeno novost pa predstavljajo doplačljiva svetila v celoti v LED tehniki, ki se jim bodo kmalu pridružili še matrični LED žarometi. Z boka je TT zadržal značilno obliko, med še bolj napihnjenimi blatniki kot prej pa se lahko bohotijo platišča do velikosti pravo 20 inča. Predhodniku najbolj sorodna pa je oblika zadka, ki je zadržala napihnjeno in zaobljeno obliko, bolj mod(er)no noto pa mu daje podoba zadnjih svetil z novo grafično podobo in LED podpisom.

Na karoseriji ima i mnogo lijepih retro detalja, među kojima je i poklopac spremnika goriva, a straga je uz električno pomični stražnji spojler uvijek (barem) par ispušnih cijevi velikog promjera.
Na karoseriji ima i mnogo lijepih retro detalja, među kojima je i poklopac spremnika goriva, a straga je uz električno pomični stražnji spojler uvijek (barem) par ispušnih cijevi velikog promjera.

Še več sprememb kot na zunaj, pa se zdi v notranjosti, saj je bila potniška kabina deležna še bolj konkretne prenove in sicer na sredinski plošči zavel veter minimalizma, ki je odnesel veliko odvečnih stikal, tista za klimatsko napravo in recimo gretje prednjih sedežev, pa ponesel v središča zračnikov klimatskega sistema. Tako je sredinska konzola že skoraj asketska, čeprav ima voznik in ostali na voljo vse kar potrebujejo, stikala pa so (na začetku se je kakšnega treba navaditi) vsaj po določenem času tam kjer pričakuješ da bodo.

ČITAJ VIŠE: Audi načrtuje štiritev družine TT še na sportbacka

Posebnost predstavlja dejstvo, da na vrhu sredinske konzole, tudi v primeru navigacijske naprave, ni značilnega sredinskega zaslona, katerega vlogo so prevzeli v celoti digitalni mjerači pred voznikom. Tako zna imeti sopotnik pri navigiranju vozniku malce težje delo, je pa navigacija in ostali podatki tudi s sopotnikove strani enostavno in lepo berljiva.

Interijer je tipično Audijev, ali iznenađuje moderni minimalistički stil, pomiješan s izvrsnom ergonomijom i materijalima. Sportski upravljač također je sportski izrezan u trećem izdanju, a iznenađuju detalji poput kapaka u tipkama ventilacijskih otvora.
Interijer je tipično Audijev, ali iznenađuje moderni minimalistički stil, pomiješan s izvrsnom ergonomijom i materijalima. Sportski upravljač također je sportski izrezan u trećem izdanju, a iznenađuju detalji poput kapaka u tipkama ventilacijskih otvora.

Velik napredek je TT naredil pri napredni tehniki, saj po novem premore veliko več asistenčnih sistemov v obliki: audi connect, parkirno asistenco ter sisteme side assist, drive select in active lane assist. Za tiste najbolj petične avdiofile pa so pripravili 680W 5.1 kanalni audio sistem priznan znamke Bang & Olufsen, katerega sistem analizira moteči hrup v notranjosti in temu prilagodi zvočno sliko.

Potpuno digitalni mjerači, uz klasične podatke (npr. brzina i okretaji), u potpunosti su preuzeli i ulogu informiranja putnika o navigaciji i infotainmentu.
Potpuno digitalni mjerači, uz klasične podatke (npr. brzina i okretaji), u potpunosti su preuzeli i ulogu informiranja putnika o navigaciji i infotainmentu.

Pod prednjim pokrovom se lahko vrtita dve različici 2,0-litrskega TFSI turbo bencinarja in sicer v 169-, oziroma v 228-kilovatni različici, slednja je rezervirana za različici TTS, na dizelski strani pa najdemo ultra čistega 2.0 TDI, ki razvije 135 kW in se ponaša z le 110 grami emisij CO2. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri obeh bencinarjih pa sta na voljo tudi športna S tronic dvosklopčna avtomatika ter štirikolesni pogon quattro. Kupe različica si ponudbo motorjev deli tudi z roadsterjem, ki bo na naše ceste sicer uradno zapeljal marca, v osnovi pa je ta od kupeja dražji (vsega) 800 do 1.000 evrov. Cene kupeja se tako pričnejo pri 38.020 na bencinski in 38.190 evrih na dizelski strani, za prestavno avtomatiko pa je treba k temu prišteti še okoli 2.500 evrov.

U anketi ispod - glasajte za automobilsku inovaciju godine - 2015
[total-poll id=138905]

Više informacija

Više informacija:
www.audi.si/modeli/tt

Sa vama od 2004

Od godine 2004 istražujemo urbane trendove i svakodnevno informiramo našu zajednicu sljedbenika o novostima u životnom stilu, putovanjima, stilu i proizvodima koji nadahnjuju sa strašću. Od 2023. nudimo sadržaj na glavnim svjetskim jezicima.