大多数人可能已经知道布加迪威龙是世界上最快量产车的记录保持者。众所周知,这个意大利精品品牌计划在明年推出这款传奇超级跑车的继任者,但甚至在此之前,他们就准备了当前威龙的告别版本,以纪念该品牌的创始人 - 伟大的埃托雷·布加迪。
阅读更多: 布加迪威龙 Grand Sport Vitesse Black Bess - 几乎合法
Renomeju primerno so poslovilno različico osnovali na 16.4 Grand Sport Vitesse različici in jo pomenljivo poimenovali grand sport vitesse ettore bugatti edition. Od prvo omenjene jo loči pokrov motorja, deli odbijača, panelov in bočna vrata iz ročno poliranega aluminija, medtem ko so vsi preostali deli karoserije iz karbonskih vlaken in pobarvani v posebno temno modro barvo. Temu (barvnemu) motivu nato sledijo tudi platišča v izmeri 21 palcev.
Znotraj pa potnika pričaka najbolj kakovostno ročno prešito usnje 和 emblem plesočega slona oblečenega v platino na zaključku sredinske konzole med sedežema, ki spominja na emblem na pokrovu motorja Ettoreju tako priljubljenega modela type 41 royale iz leta 1926. Poleg tega notranjost kakor tudi zunanjo podobo krasijo še številni ročno izvezeni in vgravirani napisi ettore bugatti, tudi tu pa se presežki še ne končajo.
Za pogon skrbi enak W16 motor z 1.200 KM, ki superšportnega kabrija do stotice požene v 2.6秒, zgoraj brez pa je možno doseči tudi hitrosti vse do 416 km/h, s čimer je to najhitrejši serijski kabriolet vseh časov. Cena ostaja neznanka, naj bi ibla pa občutno dražji od “klasične” grand sport vitesse različice, ki jo cenijo na okoli dva milijona evrov.