fbpx

Bugatti veyron: za slovo različica, v čast ustanovitelja velikega Etore Bugattija

Bugatti veyrona kot nosilca rekorda najhitrejšega serijskega avtomobila na svetu, večina od vas zagotovo že pozna. Dokaj znano je tudi, da pri tej italijanski butični znamki za prihodnje leto načrtujejo naslednika tega legendarnega superšportnika, ampak še pred tem, so pripravili poslovilno različico aktualnega veyrona v čast ustanovitelja znamke - velikega Etore Bugattija.

Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.
Notranjost je odeta v ročno prešito telečje usnje, številni dodatki iz platine in karbonskih vlaken pa dajo opazovalcu vedeti, da gre za posebno različico najhitrejšega avtomobila na svetu.

PREBERITE ŠE: Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse Black Bess – skoraj legalen

Renomeju primerno so poslovilno različico osnovali na 16.4 Grand Sport Vitesse različici in jo pomenljivo poimenovali grand sport vitesse ettore bugatti edition. Od prvo omenjene jo loči pokrov motorja, deli odbijača, panelov in bočna vrata iz ročno poliranega aluminija, medtem ko so vsi preostali deli karoserije iz karbonskih vlaken in pobarvani v posebno temno modro barvo. Temu (barvnemu) motivu nato sledijo tudi platišča v izmeri 21 palcev.

Znotraj pa potnika pričaka najbolj kakovostno ročno prešito usnje ter emblem plesočega slona oblečenega v platino na zaključku sredinske konzole med sedežema, ki spominja na emblem na pokrovu motorja Ettoreju tako priljubljenega modela type 41 royale iz leta 1926. Poleg tega notranjost kakor tudi zunanjo podobo krasijo še številni ročno izvezeni in vgravirani napisi ettore bugatti, tudi tu pa se presežki še ne končajo.

Za pogon skrbi enak W16 motor z 1.200 KM, ki superšportnega kabrija do stotice požene v 2,6 sekunde, zgoraj brez pa je možno doseči tudi hitrosti vse do 416 km/h, s čimer je to najhitrejši serijski kabriolet vseh časov. Cena ostaja neznanka, naj bi ibla pa občutno dražji od “klasične” grand sport vitesse različice, ki jo cenijo na okoli dva milijona evrov.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.