经典的梅赛德斯买家并不是最年轻的。他的运动道具、婴儿车之类的东西不需要靠背。他在过去的某个地方经历过这种事,在他刚刚规划自己人生道路的那些年里。因此,梅赛德斯旅行车从未受到该品牌买家的欢迎。它们仅占总销售额的 10% 左右。梅赛德斯希望通过 CT 车型来改变这一现状,该车型已于近日开始销售。
奔驰 si praktično z vsakim novim modelom, ki ga pošlje na trg želi populacije, ki po mercedesih prej ni posegala. Jezi ga predvsem dejstvo, da je konkurenca v tem segmentu izjemno uspešna in že nekaj časa ustvarja boljše tržne deleže.
Z novim razredom C in oblikovnim pristopom modelov zadnje generacije, pa se želi približati dinamični populaciji kupcev. Le tem, pa je v svoji genetiki namenjen model C T, oziroma C Estate.
Priznati je potrebno, da pri obliki mercedesovi oblikovalci pod taktirko vodje design oddelka 罗伯特·莱斯尼克, ne grešijo. Novi C T (estate) je oblikovno izjemno dinamično vozilo z neverjetno skladnostjo linij in tistim X faktorjem, ki mercedese postavlja na drug nivo, kot ostala dva nemška konkurenta. Pozornost do detailov in izdelave, 品尝 和 vonj materialov je enostavno drugačen in občutek je, da prav na tem področju mercedes išče tistega nekoliko bolj zahtevnega kupca. Kupca z enostavno več okusa in prefinjenosti.
C model je tehnološko tisti model pri katerem ta znamka stavi in uvaja napredne tehnologije asistence pri vožnji. Le ti so namenjeni predvsem izboljšanju pasivne varnosti in preprečevanju klasičnih vozniških napak. Na tem področju je mercedes vodilni v segmentu saj ponuja vrhunske varnostne pripomočke, kot je sistem active lane assist, ki tudi samodejno popravi volan, če zapeljemo preko črte ter sistem presafe, ki do hitrosti 50公里/小时 in ob zaznavanju ovire ali pešca na cestišču samodejno ustavi vozilo in pri tem prepreči najhujše.
Občutki v vožnji so odlični tudi zaradi prilagodljivega zračnega vzmetenja 空气动力系统, ki tako kot v admiralski ladiji te znamke, mercedesu razreda S poskrbi za predvidljivo nastavljanje vzmetenja s spremljanem podlage vozišča. O kvaliteti tega elementa priča tudi podatek, da ima C T “dovoljenje” za vleko tudi do 1800 kilogramov težke prikolice z naletno zavoro, kar pa je skoraj dostavniški podatek.Priročen zadek 有音量 485升 ni največji, a za skoraj 150升 večji od predhodnika. Krasijo pa ga tudi različni uporabni dodatki, kot so električno zapiranje in odpiranje, zložljiva košaro za nakupe, odlagalni sistem za prtljago, ki optimizira porabo prostora v zadku in naredi red v prostoru, kjer mu velikokrat vlada kaos.Pri uvozniku so se resno lotili tudi prodajne strategije, tako bojo tako že ob samem začetku prodaje ponudili “pametni paket” z optimalno opremo po posebni ceni. Na ta način želijo doseči z modelom C T tudi do 25 odstotni delež prodaje modela C. Model C T je v osnovi od limuznske različice dražji za pribljižno 1600 欧元 in se začne pri 34.190 evrih za različico z bencinskim motorjem C 180, 34.700 evrov pa stane prvi dizelski motor C 180 BlueTec.
Posebno akcijsko ponudbo bodo pripravili v prihodnjih dneh.
更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si