fbpx

新款梅赛德斯-奔驰 C Coupé – 激发您的情感

Mercedes-Benz - C Coupe (kupe)

新款梅赛德斯-奔驰 C Coupé 是一款所有轿跑车爱好者都会爱上的汽车。它的轮廓让人强烈联想到大型 S 轿跑车,表达了现代奢华和运动风格的定义。梅赛德斯-奔驰 C Coupé 是梅赛德斯-奔驰和设计大师 Robert Lešnik 最新产品系列中的佼佼者。

Mercedes Benz C Coupe (kupe) 2016 je v izjemno specifični tržni niši, kjer se ne proda veliko avtomobilov. Vsekakor pa je že tako, da so niše atraktivne in v kolikor ste med tistimi potencialnimi kupci, ki jim je v srcu zapisana oblika kupeja potem ob slednjem ne boste ostali hladnokrvni. Mercedes-Benz C Coupé je enostavno lep iz vseh zornih kotov. Pri tem pa kot večina izdelkov Mercedes-Benz v zadnjem obdobju z oblikovno filozofijo močno ločuje germanske blagovne znamke. Mercedes-Benz s svojo obliko govori popolnoma drugačen – recimo temu – bolj luksuzen oblikovni jezik. V dizajnu bodo vešči oblik in estetike prepoznali linije in poteze njegovega ultimativnega brata – kupeja razreda S. In to je več kot odlično.

Elegantna linija - ter očitna družinska podobnost! / Mercedes-Benz C Coupe
Elegantna linija – ter očitna družinska podobnost! / Mercedes-Benz C Coupe

梅赛德斯-奔驰 tako skoraj dve leti po predstavitvi novega razreda C na ceste pošilja še zadnjo izvedenko te modelne serije – C Coupé, ki s slednjim nima veliko skupnega saj že sloni na tehnološki platformi prihajajočega razreda E in je tako v marsičem naprednejši od trenenutnega razreda C.

Agresiven prednji del, ki je skupen celotnemu razredu C.
Agresiven prednji del, ki je skupen celotnemu razredu C.

喜欢  je zvest svojemu poslanstvu. Tako je pravi 轿跑车, ki na zadnji klopi ponuja le izgovor za deklaracijo in tehnične karakteristike 4 sedežnika saj zadnji sedeži ponudijo izjemno malo prostora in so za daljše poti praktično neuporabni. Tako je na nek način tudi prav, saj avto ni namenjen družini temveč paru, ki ceni skupne hedonistične trenutke in ve, da so potovanja v družbi kreditne kartice lahko prava stvar. Čeprav je v lepo zaobljenem zadku precej prostora za kakšen petičen kos prtljage.

Vse je v "pravilnih" linijah!
Vse je v “pravilnih” linijah!

V notranjost se nadaljuje že poznano, a zaradi poslanstva C kupeja nekoliko bolj igrivo, kot v klasičnih izvedenkah razreda C. Tako so na voljo bolj igrive kombinacije barv, ki tako izžarevajo nekoliko več mladostnosti. S kombinacijami opreme in paketnih rešitev, si lahko ustvarite skoraj unikaten avtomobil tako po notranjem kot zunanjem videzu. Personalizacija je tako na vrhuncu. V testnem nas je navdušil predvsem odličen izgled imitacije lesa v temnem tonu, ki je dal notranjosti ob kombinaciji aluminija poseben in izjemno eleganten pečat.

Imitacija lesa v notranjost, ki deluje izjemno sveže in moderno.
Imitacija lesa v notranjost, ki deluje izjemno sveže in moderno.

Novi C kupe pod motornim pokrovom lahko skriva enega od štirih bencinskih agregatov ali enega od dveh dizlov. Motorni nabor tako ponuja razpon moči med 156 do 245 konjev. Seveda se tej dobri družbi pridružuje tudi legendarni 8 valnik in različica C 63 AMG kupe. To pomeni, da ta pod pokrovom skriva kar 510 germanskih vrancev. Tehnologija pasivnih varnostnih elementov se seli iz višjih razredov in v novem C kupe pomeni, da bo le ta v sili zaviral do 200公里/小时 in tako preprečeval in milil posledice trkov.

A to ni vse! Novi C kupe prinaša tehnološko novost v tem razredu. 空气动力系统 zračno vzmetenje, ki je bilo dosedaj na voljo v le bolj prestižnih izdelkih. Skupek vseh elementov pa se v novem C kupe zlijejo v neko nesluteno celoto, ki deluje na visokem nivoju.

根据的话 slovenskega uvoznika naj bi v prihodnjem letu na ceste zapeljalo dobrih 20 do 30 C kupejev. Kar je za nišni segment smela in dokaj previdna napoved. A, v zadnjem obdobju uvoznika presenečajo predvsem prodajne številke bratov C kupeja, ki so letos tudi zaradi prenove modelne palete dosegle visoke številke in na slovenske ceste poslale dobrih 1050 novih vozil z zvezdo na nosu. Rekordna številka!
Cene novega družinskega člana se začno pri 35.000 evih in končajo … z globino vaše denarnice in izvirnostjo vaše domišljije. In tako je tudi prav!

更多信息

更多信息:
梅赛德斯.si 

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。