fbpx

Audi TT sportback – زوجان من الأبواب حتى لأصغر سيارة أودي كوبيه

في معرض باريس، تقدم أودي النسخة الثالثة من طراز TT، والتي تبدو وكأنها سيارة رياضية، لكنها نسخة بخمسة أبواب من طراز الكوبيه الجميل، والتي توفر للركاب أربعة مقاعد حقيقية وقدرًا مناسبًا من الراحة. يوجد تحت غطاء المحرك لؤلؤة تكنولوجية على شكل محرك TFSI سعة 2.0 لتر يولد قوة تصل إلى 294 كيلووات أو 400 حصان

Sicer je TT sportback v tem trenutku še študija, gre pa po nomenklaturi za petvratnega štirisedežnega fastbacka, ki bo premiero doživel v soboto, 4.10.2014 ob uradnem odprtju pariškega salona.

Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.
Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.

Oblikovno se seveda v veliki meri naslanja na pred kratkim predstavljeno tretjo generacijo audija TT, ki pa so mu za akomodacijo dodatnega para vrat dolžino povečali na raven podobno tisti pri modelu A3 sedan. Meter v dolžino tako pokaže 4,47 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,63 metra. To pomeni, da je od svojega kupejevskega bratca daljši za 29 centimetrov, oba para kolesa pa sta za 12 centimetrov bolj narazen.

Še bolj podoben kot na zunaj sta si oba TT-ja znotraj, kjer potnike pričaka praktično identična sredinska konzola, vključno z 12,3 -palčnim digitalnim zaslonom na mestu, klasičnih voznikovih merilnikov, praktično edino razliko pa pomenita dva individualna sedeža v drugi vrsti, ki nudita potrebno količino prostora in udobja, čeprav so v predelu glav zaradi kupejevske zasnove še vedno omejitve.

Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.
Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.

2.0 TSI s kar 200 KM na liter prostornine

Postavljen je na enako MQB platformo kot TT in še številni drugi modeli koncerna VW, vlogo pogona pa so zaupali 2,0-litrskemu TFSI turbobencinskemu motorju, ki razvije astronomskih 294 kW ali 400 KM (pazi…kar 200 KM na liter prostornine) in 450 Nm navora. Moč na vsa štiri kolesa prenaša sedem stopenjska S-tronic prestavna avtomatika, kar zadošča, da športni petvratnik stotico na merilniku prekrije v 3.9 ثانية, povprečna poraba pa kljub temu znaša le 7,0-litra na 100 km, kar pomeni 162 g CO2 na km poti.

اقرأ أكثر: Audi načrtuje širitev družine TT

Čeprav model izgleda, kot da je že praktično nared za serijsko proizvodnjo, pa je njegova tržna prihodnost še vsaj malce negotova (ali za zdaj pri Audiju vsaj tako želijo da izgleda), saj naj zanj še ne bi bila prižgana zelena luč. Se bodo pa tudi glede tega pri Audiju prav zagotovo hitro zjasnili.

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.