fbpx

Audi TT sportback – deux paires de portes même pour le plus petit coupé Audi

Au salon de Paris, Audi présente la troisième version du modèle TT, qui ressemble à un sportback, mais il s'agit d'une version cinq portes fastback de cette beauté coupé, qui offre aux passagers quatre vrais sièges et un confort correspondant. Sous le capot se cache une perle technologique sous la forme d'un TFSI de 2,0 litres développant jusqu'à 294 kW ou 400 ch.

Sicer je TT sportback v tem trenutku še študija, gre pa po nomenklaturi za petvratnega štirisedežnega fastbacka, ki bo premiero doživel v soboto, 4.10.2014 ob uradnem odprtju pariškega salona.

Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.
Notranjost je praktično do pikice enaka tisti v coupe in roadster različici tretje generacijskega TT-ja, vključno z 12,3 palčnim zaslonom na mestu, kjer so pred voznikom ponavadi merilniki.

Oblikovno se seveda v veliki meri naslanja na pred kratkim predstavljeno tretjo generacijo audija TT, ki pa so mu za akomodacijo dodatnega para vrat dolžino povečali na raven podobno tisti pri modelu A3 sedan. Meter v dolžino tako pokaže 4,47 metra, medtem ko medosna razdalja znaša 2,63 metra. To pomeni, da je od svojega kupejevskega bratca daljši za 29 centimetrov, oba para kolesa pa sta za 12 centimetrov bolj narazen.

Še bolj podoben kot na zunaj sta si oba TT-ja znotraj, kjer potnike pričaka praktično identična sredinska konzola, vključno z 12,3 -palčnim digitalnim zaslonom na mestu, klasičnih voznikovih merilnikov, praktično edino razliko pa pomenita dva individualna sedeža v drugi vrsti, ki nudita potrebno količino prostora in udobja, čeprav so v predelu glav zaradi kupejevske zasnove še vedno omejitve.

Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.
Poglavitna razlika v primerjavi s coupe in roadster različico pa sta dva ločena sedeža v drugi vrsti, do katerih bodo potniki lahko enostavneje dostopali skozi lastna vrata. S tem bo ponujal več uporabnosti in tudi udobja štirim odraslim osebam.

2.0 TSI s kar 200 KM na liter prostornine

Postavljen je na enako MQB platformo kot TT in še številni drugi modeli koncerna VW, vlogo pogona pa so zaupali 2,0-litrskemu TFSI turbobencinskemu motorju, ki razvije astronomskih 294 kW ali 400 KM (pazi…kar 200 KM na liter prostornine) in 450 Nm navora. Moč na vsa štiri kolesa prenaša sedem stopenjska S-tronic prestavna avtomatika, kar zadošča, da športni petvratnik stotico na merilniku prekrije v 3,9 secondes, povprečna poraba pa kljub temu znaša le 7,0-litra na 100 km, kar pomeni 162 g CO2 na km poti.

EN SAVOIR PLUS: Audi envisage d'agrandir la famille TT

Čeprav model izgleda, kot da je že praktično nared za serijsko proizvodnjo, pa je njegova tržna prihodnost še vsaj malce negotova (ali za zdaj pri Audiju vsaj tako želijo da izgleda), saj naj zanj še ne bi bila prižgana zelena luč. Se bodo pa tudi glede tega pri Audiju prav zagotovo hitro zjasnili.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.