لقد قالت سيارة رينو سينيك، كما عرفناها حتى الآن، وداعها الأخير. لكن لا بأس بذلك، لأن أمامنا دراسة رينو سينيك فيجن المستقبلية، والتي تشير إلى مستقبل سينيك الجديدة.
Renault Scenic, kot smo ga poznali do zdaj je preteklost, prihodnost modela pa bo popolnoma drugačna. Futuristična študija Renault Scenic Vision namreč nakazuje na to, da Scenic ne bo več manjši enoprostorec in bo postal هجين. Ker gre za električni koncept, ga seveda poganja elektrika, motor na notranje izgorevanje pa v prihodnosti tako ni predviden. Imel bo tudi podaljševalnik dosega, ki pa bo drugačne narave, kot smo ga bili vajeni do zdaj.
Futuristični koncept poganja elektromotor z močjo 215 konjskih moči, ki poganja tudi model Megane E-Tech. Iz istega modela je tudi baterija s kapaciteto 40 كيلوواط ساعة. Študija ima vgrajeno še gorivno celico z močjo 16 kW, ki med vožnjo polni baterijo in tako podaljša doseg avtomobila. S tem so pri Renaultu zagotovili, da lahko konceptni Scenic z manjšo in lažjo baterijo, prevozi enako dolgo razdaljo kot bi jo z večjo baterijo.
Renault Scenic Vision sicer tehta 1.700 kilogramov, kar je več kot Megane E-Tech. Povsem razumljivo, če upoštevamo da je koncept za skoraj 30 cm daljši, za 13 cm širši in ima 15 cm daljšo medosno razdaljo. Produkcijski model Scenica prihaja v letu 2024, električno platformo pa si bo delil z že omenjenim Megan E-Tech in Nissan Ariyo. Pri Renaultu so mnenja, da ima gorivna celica prihodnost, uporabniki pa bodo lahko prevozili do 800 كيلومتر dolgo pot, predno se bo potrebno ustaviti za 5 minutno točenje goriva.
Interesanten pogonski sklop in ostre linije niso vse, kar definira konceptnega Scenica. Koncept je namreč izredno ekološko ozaveščen. Več kot 70% sestavnih delov je narejenih iz recikliranega materiala, celoten avtomobil pa je mogoče reciklirati v 95%, vključno z baterijo. V primerjavi z aktualnimi električnimi avtomobili ima Scenic Vision 75% manjši ogljični odtis. V futuristični kabini ne boste našli usnja, temveč oblazinjenje iz recikliranega nizko ogljičnega poliestra. Tretji plastike prihaja iz obnovljivih virov, črni pigmenti v barvi, pa so stranski proizvod izdelave avtomobila. Ti delci so bili ʺujetiʺ in tako niso slabo vplivali na zemljino ozračje.