في الوقت الحاضر، لا يمكننا عمليًا أن نتخيل يومًا لا نستخدم فيه أو على الأقل نفتح أحد التطبيقات التي لا تعد ولا تحصى على هاتفنا المحمول. أظهرت دراسة حديثة أن ما يصل إلى 93 من مستخدمي الهاتف المحمول % يستخدمون مجموعة كاملة من التطبيقات كل يوم، حتى أن بعضها في نفس الوقت.
Naprednejša grafika, izboljšana وظائف in napredek na področju kodiranja so nas pripeljali do tega, da se vse komponente mobilnih telefonov izkoriščene do njihovega maksimuma. Niso pa vse aplikacije narejene na enak način in tako hitro pride do اختلاف pri delovanju le teh. Medtem ko recimo تويتر za svoje delovanje ne potrebuje veliko resursov, bodo mobilne ألعاب polno obremenile grafične zmogljivosti in dobesedno izčrpale baterijo mobilnika.
Imajo pa skoraj vse aplikacije tudi svojo أسود بعيد. Ogromno število aplikacij, za katere si mislimo, da so povsem غير مؤذية, so pravzaprav glavni krivci ل سريع جدا izpraznjenje baterije vašega mobilnika. Na prvi pogled to ni tako očitno, je pa le to toliko bolj opazno pri aplikacijah, pri katerih deluje več komponent mobilnika istočasno.
شركة pCloud, ki se ukvarja z ″oblaki″, je pod drobnogled vzelo 100 najpriljubljenejših aplikacij, da bi se dokopalo do podatkov, katere izmed njih so baterijsko najbolj ″požrešne″. Pri preverjanju so bili pozorni na ثلاثة stvari: katere المهام mobilnika uporablja aplikacija, koliko طاقة porabi aplikacija pri normalni uporabi in ali ima aplikacija na voljo tako imenovani ″temni način″ delovanja.
Študija je bila sicer narejena na ameriškem trgu mobilnih aplikacij, a ni zaradi tega nič manj verodostojna, v nekaterih primerih pa je celo مفاجئ. Raziskava pCloud je tako dognala, da so največji porabniki baterije aplikaciji kot sta فيتبيت و Verizon. Sledijo izredno priljubljene aplikacije društvenih omrežij, ki z uporabo sledenja lokacije in uporabo kamere opazno vplivajo na baterije mobilnikov.
Za vas smo pripravili pregled 10 aplikacij, ki najbolj vplivajo na baterijo vašega mobilnika:
1. فيسبوك (82%)
2. Instagram (79%)
3. تلعثم (77%)
4. Snapchat (77%)
5. تيندر (77%)
6. Grindr (72%)
7. Likke (72 %)
8. Twitter (69%)
9. حفلة منزلية (62%)
10. TikTok (62%)