fbpx

这些应用程序是导致手机电池过快耗尽的罪魁祸首

Foto. Andrea Piquadrio / Pexels

如今,我们几乎无法想象有一天我们不使用或至少不打开手机上无数应用程序中的一个。最近的一项研究表明,多达 93 名 % 移动用户每天使用各种应用程序,其中一些甚至同时使用。

Naprednejša grafika, izboljšana 功能性 in napredek na področju kodiranja so nas pripeljali do tega, da se vse komponente mobilnih telefonov izkoriščene do njihovega maksimuma. Niso pa vse aplikacije narejene na enak način in tako hitro pride do 不同之处 pri delovanju le teh. Medtem ko recimo 推特 za svoje delovanje ne potrebuje veliko resursov, bodo mobilne 游戏 polno obremenile grafične zmogljivosti in dobesedno izčrpale baterijo mobilnika.

Imajo pa skoraj vse aplikacije tudi svojo 黑色的 stran. Ogromno število aplikacij, za katere si mislimo, da so povsem neškodljive, so pravzaprav glavni krivci 为了 prehitro izpraznjenje baterije vašega mobilnika. Na prvi pogled to ni tako očitno, je pa le to toliko bolj opazno pri aplikacijah, pri katerih deluje več komponent mobilnika istočasno.

公司 pCloud, ki se ukvarja z ″oblaki″, je pod drobnogled vzelo 100 najpriljubljenejših aplikacij, da bi se dokopalo do podatkov, katere izmed njih so baterijsko najbolj ″požrešne″. Pri preverjanju so bili pozorni na stvari: katere funkcije mobilnika uporablja aplikacija, koliko 活力 porabi aplikacija pri normalni uporabi in ali ima aplikacija na voljo tako imenovani ″temni način″ delovanja.

Foto: Tracy le Blanc / Pexels

Študija je bila sicer narejena na 美国人 trgu mobilnih aplikacij, a ni zaradi tega nič manj verodostojna, v nekaterih primerih pa je celo 奇怪. Raziskava pCloud je tako dognala, da so največji porabniki baterije aplikaciji kot sta 菲比特Verizon. Sledijo izredno priljubljene aplikacije društvenih omrežij, ki z uporabo sledenja lokacije in uporabo kamere opazno vplivajo na baterije mobilnikov.

Za vas smo pripravili pregled 10 aplikacij, ki najbolj vplivajo na baterijo vašega mobilnika:

1. Facebook (82%)
2. Instagram (79%)
3. 邦布尔 (77%)
4. Snapchat (77%)
5. 火种 (77%)
6. Grindr (72%)
7. Likke (72 %)
8. Twitter (69%)
9. 家庭聚会 (62%)
10. TikTok (62%)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。