بعض الناس لا يعرفون كيف يقولون آسف، بينما نعرف أيضًا أولئك الذين يعتذرون حتى عندما لا يكون ذلك ضروريًا. هل سبق لك أن تساءلت عن كيفية الاعتذار "بشكل صحيح"؟
Morda se sliši nenavadno, a ko se želimo opravičiti za stvar, ki smo jo storili, obstaja pravilen in napačen način, kako to naredimo. Prvi je najbolj zadovoljiv in potencialno ‘zdravilen’ za krivca in žrtev, medtem ko napačen način nima takšnih učinkov.
V večini primerov, ko se opravičujemo, rečemo: “Žal mi je, da si vznemirjen. Resnično me vznemirja, ko si _____. Resnično čutim _____.“*
To naj bi bil napačen način opravičevanja, saj poudarjamo مشاعرك, ki jih čutimo ob tem, da smo nekomu storili slabo stvar, in ne čustev žrtve, ki je oškodovana.
حسب الرأي ljubezenske blogerke Tine Roth Eisenberg ima pravo in učinkovito opravičilo ثلاثة أجزاء:
1. povejte, kako je vaše dejanje vplivalo na osebo,
2. povejte, da vam je žal,
3. opišite, kaj boste storili, da popravite situacijo, in se obljubite, da se to ne bo ponovilo več. Ne iščite izgovorov.
*Pritožbe, ki so povzročile začetni konflikt in obramba sebe و krivljenje žrtve.