アウディは、量産車のリリースが間近に迫っていることを予告するデトロイトオートショー(NAIAS 2017)にアウディ Q8 コンセプトを出展しました。クーペの優雅さを漂わせ、伝説のウルクワトロモデルに敬意を表したプラグインハイブリッドが、2018年に公道を走る予定だ。アウディQ8は、インゴルシュタット発のブランドの新たなフラッグシップとなるだろう。見れば、それはその地位を正当化する以上のものでしょう。
アウディ Q8 je ena od zvezd salona v Detroitu (NAIAS 2017), čeravno je samo koncept, ki napoveduje izid serijskega velikega športnega terenca, ki je napovedan za leto 2018. Novi član družine Q predstavlja nov dizajn in tehnološke rešitve prihajajoče generacije. Obljublja novo izkušnjo povezljivosti, udobja, varnosti in vožnje. Več kot pet metrov dolg in dva metra širok プラグインハイブリッド ima med kolesi kar tri metre razdalje. Od trenutnega zastavonoše – modela アウディ Q7 – je nižji in ima bolj ostre linije.
Čeprav se predstavlja kot štirisedežnik, pa si drznemo napovedati, da bo serijski model lahko sprejel pet potnikov. Eden od posladkov je odpiranje vrat na dotik s senzorji, ki prepoznavajo prste, prav tako odpiranje le-teh pod optimalnim kotom. Prtljažni prostor se lahko pohvali s 630 litri prostornine. Poganja ga pošastni 3-litrski bencinski motor TFSI, ki ga kombinira z električnim motorjem s 17,9 kWh litij-ionsko baterijo (tovrsten paket naj bi dobil tudi serijski model), ki jo je mogoče napolniti v poltretji uri.
Sistemska moč vozila znaša 450 KM (330 kW) in 700 njutonmetrov navora, kar v sodelovanju z osemstopenjskim menjalnikom omogoča pospeške od 0 do 100 km/h の 5.4秒 in hitrosti do 250km/h. In poraba? Kombinirana naj bi znašala 2,3 litra na 100 kilometrov. Brezemisijska vožnja, torej zgolj na elektriko, je mogoča do 60 kilometrov daleč, v hibridnem načinu pa kar 1000キロ. Za učinkovito rabo energije so zaposlili ‘preroški’ sistem, ki zna predvidi zahteve po energiji (Predictive Efficiency Assistant).
Moč se na tla prenaša prek štirikolesnega pogona Quattro. Za osvetlitev skrbijo matrični LED-žarometi z lasersko tehnologijo, na zadnji del pa so mu vgradili LED-trak.
続きを読む: アウディ、Audi Q8 SUVコンセプトの新クラス車両を発表
V notranjosti, ki je prežeta z moderno tehnologijo, glavnino funkcij upravljamo prek タッチスクリーン (ločljivost 1920 x 720 slikovnih točk) in armature s polji, občutljivimi na dotik. Digitalni merilnik je zmožen prikaza 3D-kartografije. Avto prepozna, kdaj k vozniku prisede sopotnik in mu ponudi individualno upravljanje klimatske naprave.