Audi Q8 – bodoča zvezda, ki sije že danes

Audi Q8

Audi je na avtosalon v Detroitu (NAIAS 2017) pripeljal koncept velikega športnega terenca Audi Q8 concept, ki napoveduje skorajšnji izid serijskega avtomobila. Priključni hibrid, ki koketira z eleganco kupeja in se poklanja legendarnemu modelu Ur-quattro, bo na ceste zapeljal leta 2018. Audi Q8 bo novi zastavonoša znamke iz Ingolstadta in, po videnem sodeč, bo več kot upravičil svoj status.

Audi Q8 je ena od zvezd salona v Detroitu (NAIAS 2017), čeravno je samo koncept, ki napoveduje izid serijskega velikega športnega terenca, ki je napovedan za leto 2018. Novi član družine Q predstavlja nov dizajn in tehnološke rešitve prihajajoče generacije. Obljublja novo izkušnjo povezljivosti, udobja, varnosti in vožnje. Več kot pet metrov dolg in dva metra širok priključni hibrid ima med kolesi kar tri metre razdalje. Od trenutnega zastavonoše – modela Audi Q7 – je nižji in ima bolj ostre linije.

Audi Q8 bo kot serijski model na voljo leta 2018.
Audi Q8 bo kot serijski model na voljo leta 2018.

Čeprav se predstavlja kot štirisedežnik, pa si drznemo napovedati, da bo serijski model lahko sprejel pet potnikov. Eden od posladkov je odpiranje vrat na dotik s senzorji, ki prepoznavajo prste, prav tako odpiranje le-teh pod optimalnim kotom. Prtljažni prostor se lahko pohvali s 630 litri prostornine. Poganja ga pošastni 3-litrski bencinski motor TFSI, ki ga kombinira z električnim motorjem s 17,9 kWh litij-ionsko baterijo (tovrsten paket naj bi dobil tudi serijski model), ki jo je mogoče napolniti v poltretji uri.
https://youtu.be/Wwv4Q_s01S0
Sistemska moč vozila znaša 450 KM (330 kW) in 700 njutonmetrov navora, kar v sodelovanju z osemstopenjskim menjalnikom omogoča pospeške od 0 do 100 km/h v 5,4 sekunde in hitrosti do 250 km/h. In poraba? Kombinirana naj bi znašala 2,3 litra na 100 kilometrov. Brezemisijska vožnja, torej zgolj na elektriko, je mogoča do 60 kilometrov daleč, v hibridnem načinu pa kar 1000 kilometrov. Za učinkovito rabo energije so zaposlili ‘preroški’ sistem, ki zna predvidi zahteve po energiji (Predictive Efficiency Assistant).

Voznik ima pred sabo 12,3-palčni zaslon TFT.
Voznik ima pred sabo 12,3-palčni zaslon TFT.

Moč se na tla prenaša prek štirikolesnega pogona Quattro. Za osvetlitev skrbijo matrični LED-žarometi z lasersko tehnologijo, na zadnji del pa so mu vgradili LED-trak.

PREBERITE ŠE: Audi s konceptom športnega terenca Audi Q8 napoveduje nov razred vozil


V notranjosti, ki je prežeta z moderno tehnologijo, glavnino funkcij upravljamo prek zaslona na dotik (ločljivost 1920 x 720 slikovnih točk) in armature s polji, občutljivimi na dotik. Digitalni merilnik je zmožen prikaza 3D-kartografije. Avto prepozna, kdaj k vozniku prisede sopotnik in mu ponudi individualno upravljanje klimatske naprave.

Galerija – Audi Q8 Concept:

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Kako pravilno očistiti kolo? Enostavni triki in osnove čiščenja kolesa!