非常に高級で非常に興味深い Ferrari FXX Evo および 599 XX Evo モデルの後は、Ferrari FXX K Evo の最新かつ最も有害なバージョンの登場です。これは、フェラーリ FXX の既存のバージョンに取り付けることができる非常に精巧な空力パッケージであり、フェラーリ FXX K エボ車の非常に限定されたシリーズも生産されます。
Ferrari FXX K Evo もっている občutno izboljšano aerodinamiko. V primerjavi s Ferrarijem FXX K se je aerodinamika izboljšala za 23 %, če pa FXX K Evo primerjamo z La Ferrarijem je boljša za ogromnih 75 %. Pri 200 km/h Ferrari FXX K Evo ustvari 640 kilogramov sile, ki avtomobil prisesa k tlom. Pri maksimalni hitrosti je ta sila 830 kilogramov. Za ta rezultat so odgovorni spremenjen zadnji spojler in nekaj “plavuti”, ki so jih dodali ob strani in na streho avtomobila. Spremeniti je bilo treba tudi spodnji del prednjega in zadnjega odbijača, da zrak lažje potuje po dnu avtomobila. In ker je bila dodelana aerodinamika, je bilo teba še nekaj malih popravkov na podvozju. In presenetljivo jim je kljub dodatkom uspelo težo avtomobilu še znižati in je zdaj lažji kot njegov predhodnik.
Ferrari FXX K Evo je rezultat razvoja, vztrajnosti in dolgotrajnih testiranj. Preden so ga razgalili pred svetovno javnostjo, so z njim opravili več kot 5000 razvojnih kilometrov と 15.000 kilometrov, na katerih so preizkušali zanesljivost najnovejšega Ferrarija. FXX K Evo ima pod pokrovom 12気筒エンジン と 860 konjskimi močmi と 750 Nm navora. Motorju na notranje zgorevanje je v pomoč še 電気モーター z dodatnimi 190馬力. Skupna moč sistema je tako 1050 konjskih moči そしてそれ以上 900 Nm navora. Ta ogromna moč se prenaša prek sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika F1 z dvojno sklopko. Za zaustavitev so odgovorne Brembove karbonsko-keramične zavore. Prednji platišči imata velikost 19インチ, zadnji pa 20インチ. Tistih nekaj srečnežev, ki si bo lahko privoščilo Ferrarija FXX K Evo, bo z njim lahko tekmovalo v seriji XX, ki se bo v prihodnji sezoni odvijala na 9 dirkališčih po celem svetu.
続きを読む: CALIFORNIE NI VEČ, DOBRODOŠEL FERRARI PORTOFINO!
Galerija slik: Ferrari FXX K Evo
詳しくは:
フェラーリ.com