フェラーリがカリフォルニア T をポルトフィーノに置き換えてからわずか 3 年です。そして、すでに板金の下に具体的な外科的介入が行われ、フェラーリではいくつかの重要な変更が加えられる時期が来ている。
Glavna “tehnološka” novost modela Ferrari Portofino M je na novo razvit osemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko. Slednji ima za 20パーセント manjši modul sklopke in za 35 odstotkov večji navor kot menjalnik, ki ga nadomešča.
そうですが ポルトフィーノ v “italijanskem hlevu” označen kot “vstopni” model, je Portofino M glede zmogljivosti še vedno čisto pravi Ferrari. Potrebuje le 3,45 sekunde, da se z mesta požene do 100 km/h in pod desetimi sekundami (v 9,8 sekunde) doseže znamko 200km/h. Pospeševanje pa lahko nadaljuje tja do 320km/h. Z novim menjalnikom je namreč za kanček hitrejši od predhodnika.
ポルトフィーノ je prvi Ferrari, ki je bil kdaj razkrit izključno na spletu. V osnovi ima “pomlajeni” model Portofino M nekaj vizualnih sprememb, s katerimi je kabriolet s trdo streho dobil agresivnejši videz. V notranjosti je “številčnica” Manettino s petimi položaji, vključno z novim dirkaškim načinom, ki se osredotoča predvsem na povečanje užitka v vožnji in zabavo za volanom. Za izboljšanje narave GT 車 フェラーリ ponuja nove možnosti dodatkov, kot so prezračevanimi in ogrevanimi sedeži ter različni napredni sistemi za pomoč vozniku (ADAS).
Portofinu M bo do konca leta sledil še en svetovni prvenec, kot ga obljublja Ferrari. Identiteta modela ni razkrita, lahko pa gre za razširjeno različico avtomobila 812 Superfast, glede na to, da smo pred kratkim videli veliko vohunskih posnetkov s testiranjem prototipov. Bomo od Ferrarija slišali še pred koncem leta?