FBピクセル

グッドイヤー イーグル 360: タイヤは将来 (o)ball になるでしょうか?

Sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360

Pnevmatike običajno ne požanjejo veliko pozornosti, posebej ne na avtosalonih, kjer kraljujejo avtomobili, a letos je bilo drugače. Goodyear je namreč šokiral občestvo s svojo drzno vizijo pnevmatike. Pnevmatika Goodyear Eagle-360 je namreč okrogla! Ameriška gumarska znamka s sferično pnevmatiko na novo izumlja pnevmatiko. Temelji na 117-letnih izkušnjah izdelave pnevmatik in posnemanju narave. In kako se drži avtomobila? Goodyear se je pripravil tudi na to vprašanje.

Pnevmatika Goodyear Eagle-360 je, kot že ime izdaja, pnevmatika v obliki krogle. Gre za študijo, koncept, vizijo, kakor pač želite, ki je hitro odprla številna tehnična vprašanja. A Goodyear na avtosalon v Ženevi ni prišel nepripravljen, saj je naredil domačo nalogo. Njihova sferična pnevmatika je okrogla kot košarkarska žoga, namenjena avtonomnim vozilom, katerih prihodnost ni več pod vprašajem, ampak le še vprašanje časa (po raziskavi podjetja Navigant Research bo do leta 2035 na svetu letno prodanih 85 milijonov avtonomnih vozil).

Sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360 prinaša številne prednosti v primerjavi s klasično pnevmatiko.
Sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360 prinaša številne prednosti v primerjavi s klasično pnevmatiko.

Njena tkalna površina se ponaša z vzorcem možganske korale (zato je ne boste zamenjali z medicinko), inovativna tekstura pa ob asistenci centrifugalne sile učinkovito odvaja vodo in skrbi za varen stik s podlago ter minimalno možnost akvaplaninga. Ko gre za dno kanalov, so pri Goodyearu prav tako sledili načelu biomimikrije in poškilili k spužvi, ki je v suhih razmerah čvrstejša, v mokrih pa bolj mehka. Za razliko od pnevmatik kot jih poznamo, sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360 omogoča bolj enostavno manevriranje in je za razliko od današnjih ni treba usmerjati za vodenje avtomobila. Težave z bočnim parkiranjem bi s tem postala preteklost, kajti avtomobil bi se z njimi lahko obračal na mestu, vozil vstran, … saj pnevmatika omogoča 360-stopinjski obrat.

続きを読む: BH03 – Goodyear s pnevmatiko, ki proizvaja električno energijああ


Zdaj pa odgovorimo še na najbolj pereče vprašanje. Kako bo sferična pnevmatika povezana s karoserijo? Fizično na avto sploh ne bo pritrjena, ampak bo z njim povezana preko magnetnega polja oz. s pomočjo magnetne levitacije v slogu vlakov na magnetni blazini (maglev). To prinaša udobnejšo vožnjo, manj hrupa in večji nadzor nad vzmetenjem.

Sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360 je v Ženevi požela ogromno zanimanja, več kot marsikatera avtomobilska novost!
Sferična pnevmatika Goodyear Eagle-360 je v Ženevi požela ogromno zanimanja, več kot marsikatera avtomobilska novost!

Vgrajeni センサー so zadolženi za razbiranje razmer na cestah (vremensko stanje in stanje vozne površine) in deljenje informacij z drugimi vozili, pa tudi za spremljanje obrabe tekalne plasti in tlaka. V kombinaciji s tehnologijo uravnavajo obrabo pnevmatik in omogočajo večje število prevoženih kilometrov.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。