ハーレーダビッドソンは確かに世界で最も伝統的なオートバイメーカーの一つです。彼らは、鋼鉄馬を製造するという昔ながらのやり方を忠実に守り続けている会社です。しかし、彼らにとっても時代は変わりつつあり、新しいハーレーダビッドソン ファットボブは間違いなくこのアメリカ企業における変化の先駆けのひとつです。
Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin ラベル付き 107 それぞれ 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 それぞれ 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča ハーレーダビッドソン.
続きを読む: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI
Razmere na trgu so tako tudi Harley-Davidsona prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba、 できる novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.
続きを読む: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES
Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob
詳しくは:
ハーレーダビッドソン-リュブリャナ.si