Harley-Davidson Fat Bob: svež veter v svetu Harley-Davidsonov

Harley-Davidson Fat Bob

Harley-Davidson je zagotovo eden izmed najbolj tradicionalnih izdelovalcev motociklov na svetu. So podjetje, ki ostaja zvesto stari šoli izdelave jeklenih konjičkov. A tudi pri njih se časi spreminjajo in novi Harley-Davidson Fat Bob je vsekakor eden izmed znanilcev sprememb v tem ameriškem podjetju.

Dosedanja šasija, z imenom Dyna, se je za vedno poslovila, saj jo od leta 2018 dalje nadomešča tako imenovano ogrodje softail. Harley-Davidson Fat Bob bo zaradi te spremembe veliko pridobil, saj bo vožnja z njim od zdaj prijetnejša. Fat Bob bo imel na prednjem kolesu dvojne močne diske, 28-stopinjski naklon krmila in nastavljivo zadnje vzmetenje. Na izbiro sta dva motorja, oba Milwaukee Eight V-twin z oznako 107 oziroma 114. Te številke označujejo prostornino motorja v kubičnih inčih, kar v kubičnih centimetrih pomeni 1746 oziroma 1868. Fat Bob tehta 295 kilogramov, kar je v primerjavi s predhodnikom kar 15 kilogramov manj. Zaradi spremembe šasije je ta zdaj za 65 % trša, ima 50 % manj sestavnih delov in potrebuje za 22 % manj varjenja. Prednja pnevmatika ima širino 130 mm, zadnja 150 mm, obe pa sta oblečeni okoli 16-palčnega platišča. S tem sta tudi največji in najbolj agresivni pnevmatiki, ki jih na svoje motorje namešča Harley-Davidson.

PREBERITE ŠE: V LJUBLJANI SE JE ODPRLA PRVA TRGOVINA HARLEY-DAVIDSON V SLOVENIJI

Razmere na trgu so tako tudi Harley-Davidsona prisilile v spremembe, in če bodo te takšne, kot jih opazujemo pri preobrazbi Fat Boba, se lahko novih domislic in novih rešitev za motocikle že zelo veselimo.

PREBERITE ŠE: HARLEY-DAVIDSON GRE NA TRG ELEKTRIČNIH MOTORNIH KOLES

Galerija slik: Harley-Davidson Fat Bob

Dodatne Informacije

Več informacij:
harley-davidson-ljubljana.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Novi BMW M3 in M4: bavarska smetana (2020)