都市型 SUV の傾向は非常に強いため、ID.3 モデルに続いて、フォルクスワーゲンはそのラインナップで初の電気 SUV、ID.4 を発表します。
フォルクスワーゲン と modelom ID.4 v svojo ponudbo vključuje popolnoma električno vozilo iz najhitreje rastočega segmenta na svetu, tj. razreda kompaktnih SUV-jev. Avto bodo v prihodnje proizvajali in prodajali v Evropi, na Kitajskem in kasneje tudi v ZDA.
“ID.4 upodablja električno evolucijo v dizajnu,” 彼は言った Zyciora, vodja dizajna v koncernu Volkswagen. “Njegov zunanji dizajn je čist, tekoč in mogočen. Na nek nov način ima močan in samozavesten učinek. To gre pripisati predvsem brezšivnemu, aerodinamičnemu oblikovalskemu slogu naše družine ID., ki ga z modelom ID.4 prvič vnašamo v segment SUV. To pomeni, da si blagi, mehki prehodi podajajo roko z ostrimi, jasno začrtanimi robovi. Za dizajn se zdi, kot bi ga oblikoval veter. Obenem pa se na značilnih žarometih in svetlobni grafiki, ki ju povezuje, kaže modernost ID.4.”
Dober dizajn je poleg tega vedno funkcionalen – pri električnem avtu je zračni upor eden od ključnih dejavnikov za doseg. “Električna evolucija v dizajnu pri ID.4 pomeni, da smo zelo močno upoštevali aerodinamične vidike,” je pojasnil vodja dizajna v koncernu. ID.4 dosega odličen količnik zračnega upora – 0,28. Najpomembnejšo vlogo pri tem ima tekoča osnovna oblika karoserije in potniške celice, ki je proti zadku močno vpotegnjena. Potem so tu še številni detajli, ki so realizirani zelo natančno. Tako na primer enoti zadnjih luči skupaj z velikim usmernikom zraka na robu strehe skrbita, da se pretok zraka lepo prekine.
Znamka Volkswagen bo v okviru svoje strategije “Transform 2025+” do leta 2024 v električno mobilnost investirala 11 milijard evrov. ID.4, Volkswagnov prvi popolnoma električni SUV, je po ID.32 že drugi model, ki je izdelan na osnovi nove modularne platforme za električna vozila (MEB). Ta platforma je zasnovana samo za električni pogon in zaradi njegove kompaktne zgradbe v notranjosti ponuja izjemno veliko prostora. Zaradi nizkega količnika zračnega upora (0,28) in razširljivega baterijskega sistema ID.4 omogoča dosege nad 500 kilometrov (po kriterijih WLTP).
Novi SUV bo na trg najprej prišel s pogonom na zadnji kolesi, potem pa bo sledil tudi 電気四輪駆動. Visokonapetostna baterija, ki je nameščena v sendvič dnu karoserije, zagotavlja nizko in s tem za vozno dinamiko optimalno težišče ter zelo dobro uravnoteženo porazdelitev osnih obremenitev.