2019年末、電気自動車が一斉にドアをノックしている。事実上すべてのメーカーが自社車両の電動化に熱心に取り組んでいます。しかし、私たちは皆、非常に関連性の高い質問を自分自身に問いかけます。私たちは電気自動車を望んでいるのか、そして私たちは本当に電気自動車のドライバーなのでしょうか?
Vožnja z 電気自動車 je drugačna izkušnja. Na eni strani prinaša izjemne pospeške in omogoča dinamičnost, na drugi strani je mnogo omejitev na področju dosega 電気自動車. Tudi zato moraš pred nakupom avtomobila ugotoviti ali si voznik električnega vozila oziroma ali slednje ustreza tvojemu življenjskemu slogu!
Zelo zanimiva je pred kratkim objavljena raziskava, katere naročnik je bil Ford. Ta je namreč pokazala izjemno zanimive izsledke. Večina ljudi si nekega dne želi imeti elektrificirano vozilo, za skoraj polovico (45パーセント) je ključna prednost dejstvo, da se ni treba ustavljati zaradi dolivanja goriva. Slednjega lahko “natočimo” kar doma. A kljub temu je 40パーセント sodelujočih povedalo, da zelo malo ali celo nič ne vedo o električnih vozilih, zato je zelo malo verjetno, da bodo slednji klasično “črpalko” kmalu zamenjali za električni priključek v varnem zavetju svojega doma.
Ford z zanimivo aplikacijo s katero ugotovimo, ali je električni avtomobil tisto, kar si želimo!
Ford je pripravil zanimivo aplikacijo preko katere lahko bodoči kupci vpišejo svoj običajne poti in tako na zemljevidu predvidijo ali električni avtomobil ustreza njihovemu življenjskemu slogu! Prav tako raziščejo svojo okolico in ugotovijo, koliko polnilnih mest je v neposredni bližini tako njihove službe, kot rednih poti.
Raziskava je pokazala še nekatere ključne ugotovitve:
- Skoraj 9 od 10 (84 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, je mnenja, da so električna vozila zabavna za vožnjo. 3 od 4 vprašanih si želijo nekega dne imeti električno vozilo, vključno z 92 odstotki Kitajcev, 73 odstotki Evropejcev in 53 odstotki Američanov.
- ほとんど 3 od 4 (73 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, se strinjajo, da je imeti električno vozilo preprosto.
- ほとんど 9 od 10 (87 odstotkov) sodelujočih meni, da potrebujejo za polnjenje električnega vozila poseben priključek.
- Pomanjkanje polnilnih postaj (49 odstotkov), kratka življenjska doba baterije (43 odstotkov) in potreba po pogostem polnjenju (38 odstotkov) so glavni zadržki proti nakupu električnega vozila.
で Fordu so prepričani, da njihove stranke poznajo nekatere prednosti elektrificiranih vozil, hkrati pa so prepričani, da še vedno prihaja do velikih razlik v poznavanju. Zmogljivost povsem električnih vozil se je v zadnjem času znatno spremenila in zato je potrebno izobraževanje, ki bo strankam pomagalo pri zamenjavi. Smo v času velikih sprememb, kar je sicer zanimivo, a je lahko za nekatere zastrašujoče. S ponudbo palete elektrificiranih vozil – od vozil z blagim hibridnim pogonom do povsem električnih – in razbijanjem nekaterih splošno uveljavljenih mitov, jim želijo pomagati na njihovi poti.
詳しくは:
フォード・シ