KTM X-Bow GT4 は、2015 年からさまざまなレース シリーズに参戦しており、来る 2018 年シーズンに向けてさらに改良されました。 KTM とライター エンジニアリングは、X-Bow の徹底的なオーバーホールを行うために協力しました。改善の主な推進力は、X-Bow のランニングコストの大幅な削減です。
で Reiter Engineeringu so prepričani, da noben avtomobil ni hitrejši in cenejši kot X-Bow GT4 v zahtevnem vzdržljivostnem tekmovanju VLN. Kljub dobremu razmerju med ceno in kakovostjo si želijo to razmerje še izboljšati. Medtem ko ima nekaj več kot 60 drugih tekmovalnih avtomobilov vgrajene menjalnike, ki zdržijo okoli 5000 kilometrov, bo imel novi X-Bow menjalnik, ki bo zmožen zdržati 10.000 prevoženih kilometrov ob prenašanju kar 700 Nm navora.
Inženirji so nadgradili več komponent podvozja, s tem pa podaljšali življenjsko dobo delov na približno 20.000 prevoženih kilometrov. Naredili so celo izračun, po katerem za kilometer tekmovanja porabijo 3,9 evra. Izboljšali so tudi računalniški nadzor motorja, varovalke in še mnoge druge komponente. X-Bow GT4 ima le 999 kilogramov そしてそれを運転する 2-litrski Audijev motor TFSI、それは 360馬力. Cena brez davka je 152.360 evrov, do pomladi pa nameravajo izdelati 15 標本 tega vztrajnostnega športnika. Če si ga želite, le pohitite z nakupom, saj je proizvodnja do februarja že razprodana.
続きを読む: AZNOM SERPAS: FUTURISTIČNA ALUMINIJASTA KAČA
Galerija slik: 2018 KTM X-Bow GT4
詳しくは:
reiter-engineering.com