マニフィコはこう言うだろう。「でも、いつもテレビに出ているのはあなたじゃないの?」いえいえ、ローラ Mk6 GT は見覚えのある車かもしれませんが、おそらくあなたが思っているような車ではないでしょう。これはフォードとローラのコラボレーションの成果であり、後に象徴的なフォード GT40 モデルの出発点となりましたが、おそらくあなたもこれを混同したことがあるでしょう。
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na ル・マン24時間レース, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja カルト的地位 in vrtoglave cena na dražbah.
続きを読む: レッドブルリングでのタシュコのTS600の華々しいデビュー
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči の上 これです strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: