すでにアグレッシブな SUV クロスオーバーであるランボルギーニ ウルスは、さらに大胆なデザインとかなりの追加馬力を獲得しました。
ランボルギーニ ウルス je že po tovarniških ʺnastavitvahʺ dovolj agresiven, a za nekatere to še vedno ni dovolj. V roke sta ga vzela predelovalca マンソリー, ki je poskrbel za izpiljen dizajn in pa MTM, ki so že tako močnemu motorju, dodali še nekaj konjskih moči. Predelava s strani Mansory je dodala Urusu še več ostrih kotov in ogromne luknje za zajem zraka. Del aerodinamičnega paketa so tudi usmerniki zraka, sredi katerega dominira trojni zaključek izpušne cevi.
Strokovnjaki pri MTM so Urusu dodali večje turbine, nadgradili sesalne kolektorje in zamenjali zračni filter. Potrebna je bila tudi nadgradnja samodejnega menjalnika ZF, da bo prenesel dodatne obremenitve. S predelavo jim je uspelo ʺpridelatiʺ kar 1001 konjsko moč, tako pa so dosegli enako število konjskih moči, kot jih je imel prvi Bugatti Veyron. Predelava je doprinesla kar 1.250 Nm navora, ki je elektronsko omejen, saj bi sicer lahko preobremenil že tako obremenjeni menjalnik. Številke o zmogljivosti nam žal niso znane, a če vemo, da potrebuje originalni Urus od 0 do 100 km/h le 3,6 sekunde in doseže najvišjo hitrost 305 km/h, lahko mirno sklepamo, da gre za presneto hitro predelavo.