FBピクセル

マセラティ グレカーレ: イタリアの SUV の交響曲 – 電動化も

写真: マセラティ

イタリアの自動車メーカー、マセラティは、最新のスポーツ用多目的車(SUV)「グレカーレ」を発表した。ステラニスタコ グループ内の高級ブランドは、発表された製品範囲の拡大に向けて新たな一歩を踏み出しています。マセラティ グレカーレは、クラシックな内燃エンジンを搭載したモデルとして、プラグインハイブリッドとして、そして純粋な電気自動車として、多面的なモデルとなります。発売時には、GT、Modena、Trofeo の 3 つのバリエーションが利用可能です。フォルゴレのEバージョンは2023年に発売される予定だ。

Maserati Grecale “Folgore” bo eden od šestih novih popolnoma električnih Maseratijev, ki bodo predstavljeni do leta 2025 kot del strategije znamke “Folgore”. Zlasti zaradi svoje velikosti je Maserati Grecale Folgore tekmec modelom, kot so Porsche Macan, BMW iX3 in Mercedes EQC, vizualno pa je večinoma enak različicam z motorjem z notranjim izgorevanjem Grecale.

Medtem ko je “horizontalni” videz sprednjega dela navdihnjen z novim superšportnikom MC20, je bil na maski uporabljen popolnoma nov dizajn, predelan pa je bil tudi spodnji del. Nova bakrena barva, imenovana “Rame Folgore”, bo ekskluzivna za e-SUV. “Zunanja barva ‘Rame Folgore’ temelji na obsežni raziskavi interakcije barve s svetlobo, ki se v nenehni interakciji z okoljem razvije v živo bitje,” pravi Maserati.

写真: マセラティ

Notranjost Maseratija Grecale Folgore

Medtem ko pri Maseratiju še niso razkrili natančnih podrobnosti tekstila v notranjosti električnega terenca Grecale Folgore, so potrdili, da se bo za oblazinjenje uporabljal pretežno material Econyl. To je najlon iz recikliranega materiala iz starih ribiških mrež.

Sicer gre pri Grecaleu za udobje, vsestranskost in posebno zvočno izkušnjo. Za to poskrbi 360-stopinjski zvok, ki pride v poštev skozi nezmotljiv zvok motorja Maserati in avdio sistema Sonus faber s 3D zvokom in do 21 zvočniki, ki se upravlja z intuitivnim zaslonom na dotik.

写真: マセラティ

12,3-palčni osrednji zaslon je največji doslej viden v Maseratiju in je kombiniran z manjšim 8,8-palčnim zaslonom z dodatnimi kontrolami in novo digitalno uro Maserati. “Poleg tega so tu še multimedijski sistem Maserati Intelligent Assistant (MIA), najnovejši infotainment, udobni zaslon in opcijsko tudi head-up zaslon,” kot navaja Maserati.

105 kWh baterija obljublja velik doseg električnega Maserati Grecale Folgore

Folgore uporablja prilagojeno različico platforme običajnega vozila, ki je močno posodobljena različica arhitekture Giorgio, ki jo uporablja Alfa Romeo Stelvio. Čeprav o notranjem delovanju Folgore ni veliko znanega, so bile nekatere tehnične podrobnosti že objavljene – na primer 400-voltna elektrifikacija in 105-kWh baterija. Natančni podatki o zmogljivosti – predvsem pa največji doseg – še niso potrjeni. Tudi tehnologija polnjenja bo zaenkrat ostala zakrita, a sklepamo, da bo konkurenčna znamkam, kot je Porsche.

Nadaljnje podrobnosti o Maserati Grecale Folgore bodo verjetno objavljene tik pred lansiranjem na trg leta 2023. V drugi polovici se bodo pojavile tri različice GT, Modena in Trofeo – torej dva štirivaljna blaga hibridna modela s 300 in 330 KM ter visoko zmogljivim bencinskim motorjem V6 s 530 KM in najvišjo hitrostjo 285 km/h.

詳しくは

マセラティ.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。