FBピクセル
写真: メルセデス・ベンツ

メルセデス – ベンツ EQE: テスラも本気を出すとき?!

Poslovna električna limuzina, ki napada prestol!

電気自動車の世界では、仕事の都合で 500 キロメートルを 1 台で問題なく移動できるビジネス リムジンが必要な人々にとって、テスラは依然として第一の選択肢です。メルセデス・ベンツはEQSモデルで、多くの点でテスラを上回る電気自動車を製造できることをすでに証明しているが、残念ながら価格の点でも同様だ。新しいEQEモデルで、最も強力なセグメントに挑戦しています。ミドルハイクラスのビジネスセダン。つまり、Tesla S.A モデルには重大な問題が 1 つあります。

Po EQS sledi EQE. Mercedes-Benz z novo poslovno limuzino EQE predstavlja kompaktnejšo različico električnega paradnega konja. Gre za vizualno kopijo, a le v pomajšani različici, torej, z manjšimi gaberiti, po domače dimenzijami. Torej mali S.

Novi Mercedes-Benz EQE se bo sprva pojavil v dveh različicah. Po navedbah proizvajalca ima prva električni motor EQE 350+ moč 292 KM in zmore pospeške od nič do sto v 6,4 sekunde. Največja hitrost pa znaša 210 km/h. Litij-ionska baterija ponuja 90 kWh energije. Eno polnjenje naj bi omogočilo doseg do 654 kilometrov po standardu WLTP, v realnem življenju pa lahko pričakujemo med 450 in 500 kilometri. Močnejši Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC pa poganja 476 germanskih konjev. Po podatkih proizvajalca za sprint od nič do sto rabi le 4,2 sekunde, največja hitrost pa je prav tako 210 km/h. Zmogljivost baterije je enaka tudi pri različici AMG. Zato ta športnejša različica dosega bistveno nižji največji doseg 533 kilometrov. V realnem življenju torej okoli 400 kilometrov.

写真: メルセデス・ベンツ

Tu se EQS saj kar se tiče performansov težje kosa s Teslo S, ki že v osnovi ponuja pospeške 3.2 sekunde pri modelu long range z baterijo 95 Kw. Ter končno hitrost 250 km/h. Gre sicer vseeno za avtomobil, ki stane nad 100.000 evri, a se moramo zavedati, da kupci kupujejo tudi po številkah in slogu blagovne znamke. In v marsičem tesla v zadnjem obdobju napreduje in navdušuje.

Po svojih zunanjih dimenzijah EQE temelji na modelu CLS z dolžino 4.9メートル – primerljivo s テスラS. »Tako kot ta ima fiksno zadnje steklo in pokrov prtljažnika. Notranje mere celo bistveno presegajo današnji razred E (BR 213),« so povedali pri Mercedes-Benzu. V notranjosti opcijski MBUX Hyperscreen prevladuje nad izkušnjo vožnje in armaturno ploščo spremeni v en širok zaslon. Pod običajnim pokrovnim steklom se zdi, da se zasloni z visoko ločljivostjo brezhibno združijo, v celoto. Seveda za opcijsko doplačilo, kot smo pri Mercedes-Benz vajeni.

メルセデス-EQ。 EQE、インテリア // Mercedes-EQ. EQE、インテリア

Cene za EQE 350+ se začnejo pri okoli 70.600 evrih. Za Mercedes-AMG EQE 43 4MATIC proizvajalec avtomobilov zahteva najmanj slabih 104.000 evrov. Seveda se cene krepko dvignejo, če obkljute množico opcij. Torej gre za vstopne modele, brez dodatne opreme. In tu smo zopet pri konkurenčnosti. Tesla vsekakor ni poceni, a še vedno v paketu cenejša, ko gledamo performase avtomobila in nivo vstopne opreme. Takrat in ob tej primerjavi se zdi tudi Mercedes-Benz mnogo dražji. Upamo, da težave, ki jih je imel Mercedes-Benz EQS s kakovostjo izdelave, ne bodo prenešene na model EQE. V tem primeru boste dobili enega najboljših poslovnih paketov v svetu e-mobilnosti. A še vedno predragega, da bi postal večja uspešnica od Teslinih modelov.

Proizvajalci avtomobilov bodo morali pogruntati, da je potrebno začeti razmišljati povsem drugače. Torej na način novih podjetji, ter svojo filozofijo predrugačiti praktično takoj. Drugače ne bodo presegali pionirjev svojega področja. Pa saj te zgodbe poznamo tudi iz sveta tehnologij. Apple bo vedno Apple. Kot bo očitno Tesla, vedno Tesla.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。