ジョニーウォーカー ブルーラベル ウイスキーは世界初のスマートスピリッツです。 150年以上の伝統を持つスコッチウイスキーのベストセラーブランドは、ノルウェーのシン・フィルム・エレクトロニクスASA社と合併したが、同社は「生命の水」にナノ粒子や類似のものを混ぜることはなく、介入は単にラベルには、NFC 非接触テクノロジーが搭載されています。これはユーザーのスマートフォンにデータを送信するもので、モバイル会議MWC 2015で初めて試みられた。
Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi スマートフォン.
To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).
続きを読む: MWC 2015: Huawei Watch - 過去と現在の融合
Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.
Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!