fbpx

MWC 2015: Johnnie Walker s prvim pametnim viskijem

Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.

Viski Johnnie Walker Blue Label je prva pametna žgana pijača na svetu. Najbolj prodajana znamka škotskega viskija z več kot 150 leti tradicije se je ob tem združila z družbo Thin Film Electronics ASA iz Norveške, s katero pa v ''vodo življenja'' ni umešala nanodelcev ali česa podobnega, poseg je bil zgolj v nalepko, ki zdaj vsebuje brezstično tehnologijo NFC. Ta uporabniku posreduje podatke na pametni telefon, prvič pa se jo je okušalo na mobilnem kongresu MWC 2015.

Danes, ko je že vsaka druga naprava ”dvakrat žgana” s pridevnikom pameten, se je tudi Johnnie Walker odločil, da s pametnim okrakterizira tudi svojo žgano pijačo, viski Johnnie Walker Blue Label. Pravzaprav gre ”le” pametno nalepko, ki vsebuje brezstično tehnologijo NFC, ki ji je dodan še poseben senzor, ki prikazano vsebino ukroji po prejemniku, torej modelu in znamki mobilne naprave. Seveda mora, da zadeva deluje, NFC tehnologijo vsebovati tudi smartfon.

Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.
Johnnie Walker s prvo pametno steklenico.

To je sicer izrazit kakovostni preskok za etikete, ki so bile zadnja leta ”omadeževane” s statičnimi QR kodami. Pametna nalepka pa jih spremenja v prvovrsten in ekskluziven vir informacij. Pri viskiju Johnnie Walker Blue Label boste na zaslon prejeli ugodnosti, dobili možnost komunikacije s proizvajalcem, podatek o tem, ali je bila steklenica že odprta ali ne, bo pa jasno nalepka tudi nova platforma za oglaševanje (možnost vsebinsko in časovno usmerjenih oglasov).

CZYTAJ WIĘCEJ: MWC 2015: Zegarek Huawei – połączenie przeszłości i teraźniejszości

Po odprtju steklenice se bodo pojavile še druge informacije, npr. recepti za koktajle, ki med sestavine prištevajo viski Johnnie Walker Blue Label. In kdaj se bo ta steklenica znašla na prodajnih policah? Bojda še pred koledarsko pomladjo.

Więcej informacji

Minister za zdravje opozarja: Uživanje alkohola lahko škoduje zdravju!

Z Wami od 2004 roku

od roku 2004 badamy miejskie trendy i codziennie informujemy naszą społeczność obserwujących o najnowszych stylach życia, podróżach, stylu i produktach, które inspirują pasją. Od 2023 roku oferujemy treści w głównych językach świata.