リュブリャナの BTC ショッピング センターにある最大のアルピナ ストアは、思慮深く設計された建築上の特徴と販売エリアでの商品の配置に基づいて、モダンで洗練されたイメージで輝いていました。これは、改装された施設では最高かつ最高品質の製品のみが見つかることを意味します。
Poleg vizualne podobe so v Alpini ob prenovi v mislih vselej imeli uporabnika in dodano vrednost, ki mu jo lahko ponudijo. S tehnološko naprednim skenerjem, ki izmeri specifike stopala, s pridobljenimi podatki pomagajo stranki do optimalnega prileganja obutve in udobja pri športni– pohodni-, smučarski- ali obutvi za smučarski tek.
Z izbiro naravnih in prvinskih materialov, kot sta les in kamen, so v prodajnem prostoru ustvarili občutek domačnosti in pristnosti, ki si spretno podajata roko s sodobnostjo. Pazljivo zasnovan interior uporabniku omogoča, da iz ponudbe takoj izlušči, kar išče. Pomemben del nakupovalne izkušnje je vsekakor tudi prijazno prodajno osebje, ki nudi celostno storitev svetovanja.
Prenovili so tudi zunanjost prodajalne in celotni prodajni oddelek modne obutve v pritličju. Prodajalna obiskovalce že zunaj vabi z novim kovinskim pročeljem ter velikim, ponoči osvetljenim, napisom Alpina na strehi. Nad vhodom v notranjost so izpostavljeni logotipi vseh Alpininih blagovnih znamk – Alpina Sports, Alpina Fashion, Peter Kozina, Peko in Binom.
Kljub temu, da se prodajni prostor nahaja v dveh nadstropjih, se ta s sodobnimi arhitekturnimi elementi povezuje v enovito zgodbo sodobne prodajalne. Koncept pozicioniranja produktnega portfelja asortimana sledi logiki blagovnih znamk, ki so premišljeno umeščene v prostor. Vsaka od njih sporoča svoje ključne unikatne prednosti – od sodobnega dizajna in višjega cenovnega pozicioniranja pri blagovni znamki Peter Kozina do udobnosti preko različnih širin na modnem segmentu znamke Alpina Fashion. Alpino na športnem segmentu v sam globalni vrh uvrščajo značilni zmagovalni rdeče-črni čevlji za tek na smučeh, ki jih nosijo tekmovalci svetovnega pokala, sledijo jim inovativni smučarski čevlji z integriranim sistemom gretja Intemp, med Slovenci pa je zagotovo najbolj priljubljena vrhunska pohodna obutev.
Slovensko obutveno podjetje se tako pri uporabnikih pozicionira kot ponudnik za vse starostne skupine in različne namembnosti, kar je izjemnega pomena tako z gospodarskega vidika kot tudi z vidika uporabnikov, saj na enem prodajnem mestu najdejo obutev za vso družino.