Največja in najsodobnejša Alpinina prodajalna v BTC-ju zasnovana z misijo na uporabnika

Alpina BTC

Največja prodajalna Alpina v ljubljanskem nakupovalnem centru BTC je zasijala v sodobni in izčiščeni podobi, ki temelji na premišljeno zasnovanih arhitekturnih potezah in umestitvi izdelkov v prodajni prostor. S tem sporoča, da se v prenovljenih prostorih nahajajo le najboljši in najkakovostnejši izdelki.

Poleg vizualne podobe so v Alpini ob prenovi v mislih vselej imeli uporabnika in dodano vrednost, ki mu jo lahko ponudijo. S tehnološko naprednim skenerjem, ki izmeri specifike stopala, s pridobljenimi podatki pomagajo stranki do optimalnega prileganja obutve in udobja pri športni– pohodni-, smučarski- ali obutvi za smučarski tek.

Napredni skener, ki izmeri specifike stopala.
Foto: Alpina

Z izbiro naravnih in prvinskih materialov, kot sta les in kamen, so v prodajnem prostoru ustvarili občutek domačnosti in pristnosti, ki si spretno podajata roko s sodobnostjo. Pazljivo zasnovan interior uporabniku omogoča, da iz ponudbe takoj izlušči, kar išče. Pomemben del nakupovalne izkušnje je vsekakor tudi prijazno prodajno osebje, ki nudi celostno storitev svetovanja.

V prodajnem prostoru so ustvarili občutek domačnosti in pristnosti.
Foto: Alpina

Prenovili so tudi zunanjost prodajalne in celotni prodajni oddelek modne obutve v pritličju. Prodajalna obiskovalce že zunaj vabi z novim kovinskim pročeljem ter velikim, ponoči osvetljenim, napisom Alpina na strehi. Nad vhodom v notranjost so izpostavljeni logotipi vseh Alpininih blagovnih znamk – Alpina Sports, Alpina Fashion, Peter Kozina, Peko in Binom.

Kljub temu, da se prodajni prostor nahaja v dveh nadstropjih, se ta s sodobnimi arhitekturnimi elementi povezuje v enovito zgodbo sodobne prodajalne. Koncept pozicioniranja produktnega portfelja asortimana sledi logiki blagovnih znamk, ki so premišljeno umeščene v prostor. Vsaka od njih sporoča svoje ključne unikatne prednosti – od sodobnega dizajna in višjega cenovnega pozicioniranja pri blagovni znamki Peter Kozina do udobnosti preko različnih širin na modnem segmentu znamke Alpina Fashion. Alpino na športnem segmentu v sam globalni vrh uvrščajo značilni zmagovalni rdeče-črni čevlji za tek na smučeh, ki jih nosijo tekmovalci svetovnega pokala, sledijo jim inovativni smučarski čevlji z integriranim sistemom gretja Intemp, med Slovenci pa je zagotovo najbolj priljubljena vrhunska pohodna obutev.

Blagovne znamke so premišljeno umeščene v prostor.
Foto: Alpina

Slovensko obutveno podjetje se tako pri uporabnikih pozicionira kot ponudnik za vse starostne skupine in različne namembnosti, kar je izjemnega pomena tako z gospodarskega vidika kot tudi z vidika uporabnikov, saj na enem prodajnem mestu najdejo obutev za vso družino.

Alpina BTC

Dodatne Informacije

alpinashop.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!