Največja in najsodobnejša Alpinina prodajalna v BTC-ju zasnovana z misijo na uporabnika

Alpina BTC

Največja prodajalna Alpina v ljubljanskem nakupovalnem centru BTC je zasijala v sodobni in izčiščeni podobi, ki temelji na premišljeno zasnovanih arhitekturnih potezah in umestitvi izdelkov v prodajni prostor. S tem sporoča, da se v prenovljenih prostorih nahajajo le najboljši in najkakovostnejši izdelki.

Poleg vizualne podobe so v Alpini ob prenovi v mislih vselej imeli uporabnika in dodano vrednost, ki mu jo lahko ponudijo. S tehnološko naprednim skenerjem, ki izmeri specifike stopala, s pridobljenimi podatki pomagajo stranki do optimalnega prileganja obutve in udobja pri športni– pohodni-, smučarski- ali obutvi za smučarski tek.

Napredni skener, ki izmeri specifike stopala.
Foto: Alpina

Z izbiro naravnih in prvinskih materialov, kot sta les in kamen, so v prodajnem prostoru ustvarili občutek domačnosti in pristnosti, ki si spretno podajata roko s sodobnostjo. Pazljivo zasnovan interior uporabniku omogoča, da iz ponudbe takoj izlušči, kar išče. Pomemben del nakupovalne izkušnje je vsekakor tudi prijazno prodajno osebje, ki nudi celostno storitev svetovanja.

V prodajnem prostoru so ustvarili občutek domačnosti in pristnosti.
Foto: Alpina

Prenovili so tudi zunanjost prodajalne in celotni prodajni oddelek modne obutve v pritličju. Prodajalna obiskovalce že zunaj vabi z novim kovinskim pročeljem ter velikim, ponoči osvetljenim, napisom Alpina na strehi. Nad vhodom v notranjost so izpostavljeni logotipi vseh Alpininih blagovnih znamk – Alpina Sports, Alpina Fashion, Peter Kozina, Peko in Binom.

Kljub temu, da se prodajni prostor nahaja v dveh nadstropjih, se ta s sodobnimi arhitekturnimi elementi povezuje v enovito zgodbo sodobne prodajalne. Koncept pozicioniranja produktnega portfelja asortimana sledi logiki blagovnih znamk, ki so premišljeno umeščene v prostor. Vsaka od njih sporoča svoje ključne unikatne prednosti – od sodobnega dizajna in višjega cenovnega pozicioniranja pri blagovni znamki Peter Kozina do udobnosti preko različnih širin na modnem segmentu znamke Alpina Fashion. Alpino na športnem segmentu v sam globalni vrh uvrščajo značilni zmagovalni rdeče-črni čevlji za tek na smučeh, ki jih nosijo tekmovalci svetovnega pokala, sledijo jim inovativni smučarski čevlji z integriranim sistemom gretja Intemp, med Slovenci pa je zagotovo najbolj priljubljena vrhunska pohodna obutev.

Blagovne znamke so premišljeno umeščene v prostor.
Foto: Alpina

Slovensko obutveno podjetje se tako pri uporabnikih pozicionira kot ponudnik za vse starostne skupine in različne namembnosti, kar je izjemnega pomena tako z gospodarskega vidika kot tudi z vidika uporabnikov, saj na enem prodajnem mestu najdejo obutev za vso družino.

Alpina BTC

Dodatne Informacije

alpinashop.si

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Ženska sončna očala 2021: 5 največjih trendov za letošnje leto