FBピクセル

実際死ぬほど笑える店が犯した許しがたいミス

Napake v trgovinah

V trgovinah ni naključij. Postavitev izdelkov (izpostavljanje in pozicioniranje blaga) je skrbno premišljena, zato so napake, ki so si jih privoščile te trgovine, skrajno nedopustne, a po drugi strani izjemno posrečene. Nekomu jih je šef močno napel samo zato, da se mi lahko danes smejimo, da boli.

Lepo zloženo blago, pravilna razporeditev inventarja in nenazadnje tudi glasba v ozadju so dejavniki, ki močno vplivajo na to, ali bo stranka v trgovini pustila svoj denar. V trgovinah res ni naključji, razen, če imate nesposobne zaposlene ali takšne s smislom za humor, ki s svojimi potezami tako ali drugače pritegnejo pozornost. Vsaka reklama je dobra reklama, pravijo, napake pa se zgodijo tudi najboljšim. Blamažo si je nedavno privoščil tudi slovenski trgovec, ki je objavil oglasni plakat, na katerem je mrgolelo slovničnih napak.

続きを読む: Največje kuharske polomije vseh časov

Ne bo držalo ...
Ne bo držalo …

Nihče ni popoln – tega se zavedamo in nikogar ne obsojamo, ker grešimo tudi sami – toda nekoga so zaradi teh napak gotovo pribijali na križ in mu peli levite. Razen, če je imel zelo razumevajočega šefa, ki je v tem prepoznal šalo, ali če je bilo vse skupaj le del marketinškega načrta v obliki gverilskega oglaševanja.

Nedopustne napake, ki so si jih privoščile trgovine, ki pa so v resnici smešne za umret:

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。