fbpx

商店犯下的不可原谅的错误实际上是搞笑得要命

Napake v trgovinah

商店里没有巧合。产品植入(商品的展示和定位)是经过深思熟虑的,因此这些商店允许自己犯下的错误是极其不可接受的,但从另一方面来说,又是极其幸运的。某人的老板对他们施加了很大的压力,只是为了让我们今天可以笑说这很痛苦。

Lepo zloženo blago, pravilna razporeditev inventarja in nenazadnje tudi glasba v ozadju so dejavniki, ki močno vplivajo na to, ali bo stranka v trgovini pustila svoj denar. V trgovinah res ni naključji, razen, če imate nesposobne zaposlene ali takšne s smislom za humor, ki s svojimi potezami tako ali drugače pritegnejo pozornost. Vsaka reklama je dobra reklama, pravijo, napake pa se zgodijo tudi najboljšim. Blamažo si je nedavno privoščil tudi slovenski trgovec, ki je objavil oglasni plakat, na katerem je mrgolelo slovničnih napak.

阅读更多: 有史以来最伟大的烹饪恶作剧

Ne bo držalo ...
Ne bo držalo …

Nihče ni popoln – tega se zavedamo in nikogar ne obsojamo, ker grešimo tudi sami – toda nekoga so zaradi teh napak gotovo pribijali na križ in mu peli levite. Razen, če je imel zelo razumevajočega šefa, ki je v tem prepoznal šalo, ali če je bilo vse skupaj le del marketinškega načrta v obliki gverilskega oglaševanja.

Nedopustne napake, ki so si jih privoščile trgovine, ki pa so v resnici smešne za umret:

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。