FBピクセル

あなたの心を驚かせるスマートフォンの使用に関する驚くべき、同時にクレイジーな事実 (2019)

スマートフォンアプリケーション の上 スマートフォン 世界の中心になってしまった。私たちは他人の消費のためにそれらに多くの時間を費やします メディアのやり方 実質的に時間は残されていない。世界はほぼ一夜にして変わりました。 30歳以下の若者の目には、テレビはもはや彼らの生き方を表すものではありません。

Telefone uporabljamo pri delu, doma, na ulici, ko jemo, v postelji in celo v avtomobilih. Morda prav ta zapis v tem trenutku berete s svojega pametnega telefona.

GIPHY経由

Različne raziskave kažejo, da povprečni Američan preveri svoj telefon vsakih 12 minut. Še bolj šokantno je dejstvo, da kar 10 odstotkov ljudi preverja svoje telefone vsake 4 minute.
Ker se vzorci potrošnje medijev izjemno hitro selijo tudi v “Evropo”, verjamemo, da bomo prav take trende in izjemno podobne številke v prihodnjih letih lahko zaznali tudi v スロベニア. Tudi zato smo neverjetno presenečeni, kaj nas čaka v bližnji prihodnosti.

Ključna nora dejstva o rabi pametnih telefonov:

  • Apple App Store ima na voljo 2,2 milijona aplikacij za prenos.
  • ストア内 グーグルプレイ 利用可能です 2,8 milijona aplikacij za prenos.
  • Pričakuje se, da bodo mobilne aplikacije do leta 2020 ustvarile 189 milijard dolarjev prihodka.
  • 21 % milenijcev odpre aplikacijo vsaj 50-krat na dan.
  • 49 % uporabnikov vsak dan odpre aplikacijo vsaj 11-krat.
  • 5 7% vse uporabe digitalnih medijev prihaja iz mobilnih aplikacij.
  • Povprečni lastnik pametnih telefonov uporablja 30 aplikacij vsak mesec.

2017 je bilo več kot 205 milijard prenosov aplikacij. To je 15 odstotkov več kot leto prej. Za leto 2019 je napoved, da bo prenosov aplikacij že za 270 milijard in da se bo ta trend eksponentno nadaljeval tudi v prihodnosti.

Aplikacije, brez katerih uporabniki ne bi mogli živeti

Osnovne aplikacije uporabnikov med 18-34 let - ComScore
Osnovne aplikacije uporabnikov, starih od 18 do 34 let – ComScore

Izjemno zanimivi so podatki o popularnosti aplikacij – oziroma seznam aplikacij, ki jih Američani umeščajo med tiste, brez katerih ne bi mogli več živeti.

Izjemno presenetljivo je dejstvo, da kar 35 % Američanov na prvo mesto med vsemi aplikacijami postavlja Amazon – največjega spletnega trgovca. Uvrščajo ga pred prav vse aplikacije. Sledijo Gmail s 30 %, Facebook z 29 %, FB Messenger z 18 %, YouTube s 16 %, Google Maps s 14 %, Google Search z 11 %, Instagram z 11 % … in preostali.

Koliko časa na dnevni ravni porabimo na pametnih telefonih?

Povprečna odrasla oseba (18 let in več) v ZDA bo leta 2019 za pametni telefon porabila 2 uri in 55 minut, kar je 9-minutno povečanje glede na leto 2018. Med prav vsemi uporabniki pametnih telefonov pa čas znaša 3 ure in 10 minut na dan. Oziroma na vseh mobilnih napravah – 3 ure in 43 minut. A pomemben je trend med mlajšimi uporabniki, ki pametne naprave uporabljajo do 6 ur dnevno. Televizije kot medija pa ne poznajo več. Oziroma ji ne namenjajo več časa.

Američani na mobilnih napravah že preživijo več časa kot ob gledanju televizije

Ključna statistika: leta 2019 bo povprečna odrasla oseba v ZDA prvič več časa preživljala s svojimi mobilnimi napravami, kot ga namenja gledanju televizije.

Raba interneta vs. raba televizije - ZDA 2019
Raba interneta vs. raba televizije – ZDA, 2019

Američani, ki vselej napovedo globalne medijske trende, bodo letos več časa na dnevni ravni namenili svojemu pametnemu telefonu kot televiziji. Na njem naj bi po projekciji raziskave emarketer.com v povprečju preživeli kar 3 ure in 43 minut. Podatek kakopak velja za demografijo 18 let in starejši, kar je televiziji v veliko korist. Če upoštevamo celotno populacijo, naj bi bili podatki še bolj v prid mobilnim telefonom, saj mladi televizije ne gledajo več.

Televizija le še za starejše – tudi v Sloveniji

Tudi starejši občani uporabljajo TV na zahtevo!
Tudi starejši občani uporabljajo TV na zahtevo!

Ameriške raziskave kažejo, da je potrošnja televizije kot medija postala stvar starejše populacije ter tistih manj izobraženih in iz ruralnega okolja. Televizijo pojmuje kot medij, s katerim ne več dosežemo tistih pravih in aktivnih. Tudi zato so investicije v digitalno oglaševanje že presegle investicije v televizijo. Deloma to tezo dokazujejo tudi slovenski TV-mediji, ki so v zadnjih letih, kot se zdi, vrgli puško v koruzo – v boju za mlajšo populacijo, saj s programom, ki je vsak večer zasičen s turškimi serijamiresničnostnimi šovi, pospešeno spreminjajo navade aktivne populacije. Torej tiste, ki kupuje in ustvarja. Program je kot narejen za podpovprečnega gledalca, ki si želi le “kruha in iger” in se nikakor ne želi izobraževati. A mladi si tega tudi po raziskavah želijo. Tako nikakor ne meri na gledalca mlajše, aktivne oziroma urbane populacije. Pri tej se že močno kaže opuščanje “spremljanja” televizije in beg na Netflix, HBO in druge ponudnike na zahtevo. Tudi gledanje televizije se je popolnoma spremenilo, saj tudi starejši televizijo gledajo z zamikom. To vedenje je razumljivo, saj “komponento” časa in informacije mlajši dojemajo popolnoma drugače kot populacija 40+ oziroma tista, ki je televizijo še dojemala kot primarni medij. Zanimivo je tudi dejstvo, da slovenski oglaševalci še vedno največ sredstev namenjajo prav televiziji. Ta delež pa se v zadnjih letih celo povečuje in je med največjimi na svetu: kar 82-odstotni (podatek MM magazine). Ta delež oziroma kolač kaže, da se slovenski medijski trg izjemno razlikuje od globalnega, kjer televizija na določenih trgih že nazaduje za investicijami v digitalno oglaševanje.

Slovenija je, kot vedno tudi pri medijski potrošnji izjemno posebna dežela.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。