いくつかの「ティーザー」写真の後、日産は、次世代の日産マイクロカーがどのようなものになるかを示唆する現代のシティカーの研究結果を公開し、提示しました。日産スウェイは、先進的なピラーレスデザインとドアツードアの開口部をもたらします。シャープなライン、膨らんだボンネット、スポーティなバンパー、そして 2 つの大きな台形排気「トランペット」の形をした後部仕上げが特徴です。
Pri Nissanu povedo, da so pri snovanju začeli popolnoma na novo in želeli zasnovati podobo po godu evropski klienteli, vprid večji družinski uporabnosti pa so se poslužili napredne zasnove brez B-stebrička in nasprotnega odpiranja vrat.
Malenkost več kot štiri metre dolgega swaya prepoznamo po impozantni motorni maski ali “grillu”, ki jo lepo dopolnjujeta športni prednji odbijač in dva sklopa LED dnevnih ライト. Linije so zelo ostre in se stekajo v eno stično točko, na sredini maske, pokrov motorja pa je napihnjen in večkrat vzvalovi. Na boku se bohotijo platišča velikega premera in pa učinek plavajoče strehe, ki v zadnjem času pridobiva na veljavi in že postaja modni trend. Pri juku si je sposodil zadnje luči v obliki bumeranga, za tisti tako željeni opazovalčev “Ooooo” pa poskrbita veliki trapezni izpušni cevi, vgrajeni v prav tako dinamično zaključen odbijač.
続きを読む: Nissan pulsar – dostojni konkurente “velikemu” VW golfu
Tudi v notranjosti so oblikovalci zavihali rokave in pričarali moderen izgled kabine z zelo čistimi linijami, ki deluje tudi zelo prečiščeno, vse pa se osredotoča na velik osrednji zaslon v velikosti tablice in dveh stikal in zaslončka med njima, pod tem. Sway je poleg tega dobil še zelo tanke in ultra lahke sedeže, pri katerih je očem lepo vidna aluminijasta konstrukcija, posebno je tudi oblazinjenje iz mikrofibre in kontrastni šivi. Čeprav bi si zagotovo velika večina želela, da bi s proizvodnih trakov prihodnje leto pričela prihajati ravno takšna micra, pa temu zagotovo ne bo tako, vseeno pa Nissanu sporočamo misel, da naj se pri potrjevanju serijske različice, čim manj oddaljujejo od koncepta, saj ta izgleda odlično.